Toon posts:

Msi gtx 1060 gaming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
MSI GTX 1060 GAMING X 6GB

Wat is je budget?
350

Ik gebruik momenteel een AMD FX 8350 met een msi GTX 970 GAMING 4GB. In principe werkt dit prima, maar ik ben nog niet geheel tevreden. Ik ziu graag willen weten of het een nuttige stap is om toch naar in ieder gev de 1000 series te gaan.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
En je vraag is nu?
Benchmarks van de 1060 tegenover de 970 kan je, zodra ze online komen zelf gewoon zien, zal niet al te veel verschil in zitten, iig niet 350 euro aan verschil...
Verder zou ik ipv je GPU die 1 generatie 'achter' loopt als eerste je CPU upgraden waar talloze snellere voor zijn, maar ik heb geen idee wat je wil bereiken met een upgrade ;)
Betere FPS in welke games, video-editing of een ander doel, zijn dingen die toch wel handig zijn te vermelden, verder ook wat je nu te kort komt en specificaties van je systeem zijn wel een minimum om enig advies te kunnen geven.

Fixing things to the breaking point...

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:23
Waar heb je hem bestelt? Probeer hem eens te retourneren onder die 3.5Gb issue er zijn meerdere mensen die hun geldt terug hebben gekregen, ik ga dit binnenkort ook proberen ookal heb ik geen problemen met mn kaart geldt terug en een nieuwe halen is altijd leuk!

Verwijderd

Waarover ben je niet tevreden. Tegen welke beperkingen loop je aan en bij welke toepassing. Is dat met gamen, dan welke games?
Welke resolutie gebruik je en zo mist er heel veel informatie die een topicstart zoveel duidelijker kunnen maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de quality instellingen nog veel te laag voor een game als the division of gta5 of iets in die geest. Heb hem vandaag mogen uitproberen maar helaas tot de 'schokkende' ontdekking gekomen dat mijn huidige mb nog geen ondersteuning heeft voor de video kaart. However de graphics EN stabiliteit zijn wel erg omhoog gegaan. Waar ik dus voornamelijk naar opzoek was om een antwoord op je vraag te geven ACB2401. De stabiliteit vond ik erg laag bij de gtx 970, vooral in drukke ruimtes. Nu zou je denken, dat kan ook aan de cpu liggen, maar dat tegendeel is bewezen omdat de MSI GTX 1060 x wel zich normaal hanteert in diezelfde situaties. Het enige nadeel is dus alleen dat de MSI gaming app de kaart niet ziet en je dus geen controle hebt over de led en met afterburner geen controle hebt over de core voltage. Wel voor OC een belangrijke optie... Iemand enig idee hoelang AMD die ondersteuning vrijgeeft?

Verwijderd

Als ik een 970 had en niet voor een 1070 of 1080 zou gaan, dan zou ik het hoe dan ook nog even uitzitten. Of tot een volgende generatie dan wel tot de prijzen normaliseren.

De 1060 geeft 1.) geen enorm grote winst tov 970 en 2.) de MSI 1060 is op dit moment achterlijk duur. Zowel AMD en Nvidea hebben op het moment problemen met leveren. Hierdoor zijn bijna al deze kaarten 100-200 euro duurder dan ze zouden moeten zijn. De 1060 is eigenlijk gewoon een midrange kaart van ~270 euro.
Pagina: 1