🇳🇱 iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je op super goede speakers veel verschil gaat merken, en dan zal het op een "simpele" speaker als de JBL Flip 3 al helemaal verwaarloosbaar zijn qua kwaliteitsverschil. Begrijp me niet verkeerd, het zijn krachtige speakertjes (ik heb zelf een JBL Charge 3) maar qua kwaliteit is het meestal toch niet echt op enig 'zuiver' niveau dat het verschil tussen bijvoorbeeld 128 en 320kbit/s serieus hoorbaar is. Niet in mijn ervaring ten minste.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ben daar ook bang voor hoor. Maar wellicht is het wel voldoende voor wat ik zoek.
Net toch nog even Sonos getest: verbinding weer weg. Als dat nu al gebeurd belooft dat weinig goeds voor de toekomst, ook al zijn mensen er lovend over en is het geluid een pareltje.
Net toch nog even Sonos getest: verbinding weer weg. Als dat nu al gebeurd belooft dat weinig goeds voor de toekomst, ook al zijn mensen er lovend over en is het geluid een pareltje.
🇳🇱 iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR
Verwijderd
waarom via een chromecast naar de jbl? Aarom niet gewoon via bt?
Via de chromecast klinkt in mijn oren als een halve oplossing (je ontlast de telefoon dmv de connect functie, maar qua geluid geen verbetering)...
Via de chromecast klinkt in mijn oren als een halve oplossing (je ontlast de telefoon dmv de connect functie, maar qua geluid geen verbetering)...