Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:38
Wij hebben een 8k-TL2 aan de muur hangen en omdat ik nog een youless had liggen lees ik deze op een eigen 3fase meter uit. Nu wil ik echter wat meer informatie en heb ik een interne Omnik wifi kit besteld. Hoe installeer je die? Volgens mij past deze helemaal niet op mij TL2 omvormer, of ik zie iets enorm over het hoofd.

Deze wifi kit heb ik:
Afbeeldingslocatie: http://libraimages.linesgroup.co.uk/Images/Articles/Omniksol-wifi-int___01.JPG

In de menu's van de Omnik kom ik wel WIFI tegen, maar dit doet niets, omdat de wifi module nog ontbreekt.

Is er iemand die mij in de juiste richting kan wijzen?

Groetjes

Beste antwoord (via ThinkPad op 12-08-2016 13:03)

• Nhz
Vandaag (eindelijk) antwoord van de leverancier, verkeerde kit geleverd. Op de TL2 series hoort een externe kit. :F

Nieuwe is onderweg. :)

Groetjes

Alle reacties

• Nhz
Vanavond nog even zitten prutsen en googlen, helaas nog geen succes.

In onderstaande bericht zie je een eenfase TL2, hier zit de wifi kit met een datakabel aan de datamodule. Op mijn driefase TL2 zit die aansluitmogelijkheid niet op de datamodule.

habbekrats in "Datalogging: PV systemen"

Niemand hier met een recente Omnik drie fase omvormer met Wifi?

Groetjes

Acties:
  • Beste antwoord

• Nhz
Vandaag (eindelijk) antwoord van de leverancier, verkeerde kit geleverd. Op de TL2 series hoort een externe kit. :F

Nieuwe is onderweg. :)

Groetjes