Pas op met Artic Silver+Geforce!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 18:42

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
Met zeer grote opluchting kan ik zeggen dat m`n v6600 Pure dus niet kapot is of teveel is overgeclockt :)

Had een probleempje waarbij ik allemaal rare lijntjes op m`n scherm had...(was ook een topic, maar kon hem niet meer via search vinden)

Ik had dus als experiment kleine koellichaampjes met Artic Silver op de mem chips van m`n v6600 geplakt en later weer eraf gehaald...toen de chips weer ff schoongemaakt (omdat ik hitte geleidende lijm+Artic Silver wou gebruiken) waarbij ik perongeluk pasta tussen de contactjes wreef :( (dom dom zeer dom... en had het trouwens achteraf kunnen weten want AS is geleidend)en toen kwamen de problemen.

Na een paar dagen alles uitgesloten te hebben bleef dus alleen de memchips over....of ze waren kapot of ze maakten "massa" en besloot dus ff nauwkeuriger te kijken..toen zag ik het spreekwoordelijke licht :) tussen de contactjes zat wat Artic Silver :( en heb de memchips en ruimte tussen contactjes nu met tandenborstel schoongemaakt...en he presto...probleem verholpen ;)

Einde verhaal: Kijk dus goed uit met geleidende pasta zoals Artic Silver.

Verwijderd

is de koelprut van alternate (5gulden/5gram) ook geleidend? dit zit nl. op de cache-pootjes van m'n athlon

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Die witte kwakies bedoel je?? ;)

Volgens mij is dat sicicone pasta..... geleid niet d8 ik.

Whatever.

Verwijderd

Arctic Silver is toch juist niet-geleidend...
Zie: http://www.thetechzone.com/reviews/roundup/thermal_compound/page4.htm

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 18:42

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
D`r staat verwaarloosbaar...dus niet niet geleidend :)

En er zit 79-82% zilver in (kan misschien aan mij liggen..maar zilver is d8 ik wel geleidend ;))

En mijn probleem is weg....dus had wel degelijk een storing veroorzaakt.
dus m`n v6600 loopt nu weer fijn te pruttelen op 150/205