Feyenoord!
jep, hoewel ik de laaste tijd meer tribes 2 ben gaan spelen
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Ik zit met smart te wachten op beta 2 , de trailer zag er goed uit , alleen ben ik niet zo'n fan van die grenade launchers.
Ja, ja!!! Tactical ops rulled erg zwaar! Ik speel het elke dag wel ff en ik ben ondertussen best wel goed, vindt ik zelf. Maar dan moet ik wel een goede ping hebben, anders zuig ik bigtime...
Verwijderd
nee ik speel niet in een clan.weet jij eigenlijk wanneer beta 2 klaar is?
die oicw zuigt echt btw......de granaten schieten met een boogje net als bij een m203......irl gaan ze recht vooruit bij de oicw
die oicw zuigt echt btw......de granaten schieten met een boogje net als bij een m203......irl gaan ze recht vooruit bij de oicw
Geef mij maar StrikeForce...
1.60
ik zit in de R&B clan.
ik zit in de R&B clan.
Verwijderd
echt onnozel al die fixes voor SF die de laatste dagen op de website staan.......ook wel jammer dat er zo weinig wapens zijn
ik speelde het wel, maar mijn broertje had heel ut eraf geflikkert 
en ik heb geen zin om weer 100 mb te downloaden op een isdn-lijntje.
datzelfde geld voor strike force
en ik heb geen zin om weer 100 mb te downloaden op een isdn-lijntje.
datzelfde geld voor strike force
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
Die patches is ff mis gegaan...Op woensdag 27 juni 2001 15:50 schreef Emperor het volgende:
echt onnozel al die fixes voor SF die de laatste dagen op de website staan.......ook wel jammer dat er zo weinig wapens zijn
maar die komen wel, weinig wapens? nah, valt wel mee.. maarja, maakt me eigenlijk niet zoveel uit, je speelt toch maar met 1 wapen
Je kan wel 10 assault rifles hebben maar ze zijn toch allemaal ongeveer gelijk, dus 2 of 3 vind ik genoeg.
JA!
Tac-ops roelt
Hoe staat het met [Unt] Outlaw?
Tac-ops roelt
Hoe staat het met [Unt] Outlaw?
* Gallus vindt TO ook erg leuk op z'n tijd. Beta2 komt aan het einde van deze maand uit...dat is NU vind ik.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
TO roeleert wel. Alleen jammer dat sommige levels (lees: Avail, Oilrig) eigenlijk te groot zijn en dat hierdoor de potjes te lang duren
Verder roeleert het wel. vooral Rapidwaters, Bazzar2
Verder roeleert het wel. vooral Rapidwaters, Bazzar2
Pagina: 1