Macbook air start niet op

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag, ik druk op de aanknop en mijn scherm wordt wit met het apple symbooltje, onderaan zie ik een grijze laadbalk als die vol is dan wordt het scherm zwart en doet hij het niet meer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
De enerlaatste

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aan en uitzetten (10sec vasthouden), NVRAM, SCM,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

nelizmastr

Goed wies kapot

Al eens opgestart in safe mode? Stiekem de helderheid op de laagste stand staan als hij opstart?

En welk model heb je precies, hoeveel inch etc.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja als je de reboot bedoelt? Nee anders zou ik denk ik ook niet het witte scherm zien met het apple symbool

2012, 13 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eitot
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 20:30:
Ja als je de reboot bedoelt? Nee anders zou ik denk ik ook niet het witte scherm zien met het apple symbool

2012, 13 inch
Probeer eens een safe-boot, door na het geluid meteen de shift-toets gedrukt te houden totdat het Apple-logo verschijnt. Daarbij worden een aantal diagnose- en reparatieprogramma’s uitgevoerd die mogelijke problemen kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heeft ook niet gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eitot
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Probeer het ook eens met verbose-mode (command–V bij het starten) en kijk of er foutmeldingen getoond worden. Probeer ook om via recovery (command–R) met het schijfhulpprogramma te controleren of de schijf in orde is. Ten slotte, mocht dat ook niet baten, een hardwaretest.
Pagina: 1