Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Accu toshiba p50c170 loopt leeg

Pagina: 1
Acties:

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:28
Sinds kort heb ik een nieuwe toshiba p50c170 met windows10
wat mij echter opvalt is dat deze (wanneer afgesloten) 7 tot 8% per 24uur leegloopt.
De accu capaciteit is wel gewoon in orde bij gewoon gebruik.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
Ik heb al gezocht op google en GoT maar niets specifieks kunnen vinden.

Wel heb ik geprobeerd om windows af te sluiten met de shifttoets ingedrukt houdende (dit kregen wij als tip van de verkopende partij).

Als jullie ook geen oplossing hebben zal de laptop terug moeten naar toshiba en dat heb ik natuurlijk liever niet (indien niet nodig)

• darklord007
niemand die deze laptop ook heeft of die een idee heeft wat hier mis kan zijn?

• Tripple20
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online

Tripple20

- Target Lost -

Ik heb niet dezelfde laptop, maar zou het kunnen dat er nog spanning op de USB poorten blijft staan? Voor het opladen van apparatuur oid? Of een andere energie verbruikende functie?

Die instellingen staan volgens mij in een programma van Toshiba. Daarmee kun je (ook) de instellingen van je BIOS aanpassen.

Naam is iets als PC Settings / System Settings.

• darklord007
ik heb er nix aanhangen en volgens mij staat de spanning op de usb uit. Ik zal het eens nakijken :)

• SebasC88
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-10 22:07
(Stomme vraag van mij nu hoor) Maar je weet zeker dat ie echt uit is? Dus zeg maar Alt-F4 en dan afsluiten? Want je ziet ook best vaak dat mensen 'm toch per ongeluk in de relatief zuinige slaapstand zetten.

• darklord007
ik heb nog een andere laptop en die sluit ik op dezelfde manier af. Deze heeft dit probleem niet.
De usb power stond al uit :(
Pagina: 1