Toon posts:

Newbie in CS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort naar een CS lan party van een firma (helaas dus niet voor iedereen) en nou heb ik geen ervaring met CS ik zag op sierra dat je het los moet downen.??!!

Ik heb HL, OF en BS wat moet ik nu downen om CS goed te kunnen laten draaien.

Verder zag ik dat CS een soort van teamplay is. Kan iemand mij vertellen wat de lol is van CS in vergelijking van DM

en bedankt. ;)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Begin hier maar eens te kijken: http://www.counter-strike.net/. Het is de officiele site van Counter Strike. Ga het downloaden en ga het spelen, het is echt heel vet.

Verwijderd

doe jezelf een plezier...en speel een andere mod (Firearms bijv)
cs is echt een hoerenspel tegenwoordig.....vroeger was het leuk maar nu alleen maar cheaters

Verwijderd

Topicstarter
tja ik las het dat er veel cheats zijn maar aangezien het bekenden zijn heb ik daar wel vertrouwen in.

Maaarrreee moet ik nou 87 mb downen of snap ik iets niet ??!!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Een echte CS er wint het van Cheaters op skills..
Serieus, een cheat moet je wel kunnen gebruiken, een newbie met een cheat proggie zal echt niet ver komen hoor..

Dat geeft je echt een kick, als je daarvan wint :o

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Counterstrike is dus een mod voor Half-Life. Alles wat je hoeft te doen, is Half-Life installeren (die heb jij) en de mod downloaden (85 mb ofzo) van www.counter-strike.net.

Dan kan de pret beginnen.

Wat ik grappig vind is dat jij je afvraagt wat de lol van teamplay is in plaats van deathmatch. Weet je, bij mij zit dat juist andersom.

Deathmatch vind ik zinloos rondjes rennen met een geweer, alles wat beweegt doodmaken en als je zelf doodgaat ben je 3 tellen later weer springlevend met een ander geweer en begin je weer van voren af aan. Dit is even grappig, maar na een half uur HL DM komt het mij de spuigaten uit. Daarom speel ik ook geen UT.

Ik zie gewoonweg de lol niet in van rondrennen met een lasergeweer in een ruimteschip. Hallo, ik ben Luke Skywalker niet. Of in een donkere, vochtige kerker, of op een rare planeet.

De charme van CS is het realisme. Dat moet je natuurlijk wel relativeren (als je goed kijkt zie je bijv. SAS gasten rondspringen alsof ze een stuk sambal in hun aars hebben, in het echt zou dat nogal belachelijk lijken, maar dat terzijde). Je kunt er niet omheen: binnen het FPS genre benadert CS de werkelijkheid vrij aardig.

Teamplay kun je op public servers wel vergeten. Het wordt verziekt door UT/Q3 spelers die ONDANKS het teamplay principe net doen alsof ze in een ruimteschip zitten en ALSNOG ieder-voor-zich-shoot-everything-that-moves spelen. :r

Het is gewoon machtig om op een LAN met een paar man een actie te verzinnen, taken te verdelen, tactisch aan te vallen, net als in films enzo, en net als in het echt.

En Emperor moet niet zo zeiken. Je moet je niet ergeren aan cheaters. Ik speel elke dag wel een paar uur CS en eens per week kom ik een wallcheater tegen ofzo. Als dat alles is... Besides, op een LAN heb je er geen last van. Als op een LAN zit moeten ze niet proberen te cheaten want dan ram ik mijn vuist tot achterin hun strot.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
aha tja lijkt me wel lol alleen leef ik me niet zo in, in gamez als ik HL DM speel dan doe ik dat idd in een lan en voor geld de eerste bij de 100 kills wins all meestal zijn we met z'n 10en en dan levert dat 50 of 100 piekies op. Maar nogmaals ik ben een newbee dusse misschien word deze zomer wel de CS zomer eerst maar ff CS downen.

mazzel.

Ps UT is mij ook te veel knalle met verstand op nul in HL is het meestal sniper de sniper

Verwijderd

doe jezelf een plezier...en speel een andere mod (Firearms bijv)
cs is echt een hoerenspel tegenwoordig.....vroeger was het leuk maar nu alleen maar cheaters
LoL je neemt de woorden uit mijn mond :P

Als ik dat gezegd zou hebben zou het weer een flame zijn :)

j/k

Nee CS is wel een leuk spel om te spelen
Zeer verslavend ook... Wel frustrerend soms...
Als je het voor de 1e keer doet zal je zeker een boel fun beleven.
Suc6

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 27 juni 2001 11:21 schreef Emperor het volgende:
Meningen zijn prima, flames hoeven niet.

Verwijderd

Cheaters vind je alleen op grote/bekende public servers.
Ga eens spelen op punkbuster servers of op clan servers. Geen cheater te bekennen daarzo

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
dit is geen flame maar nog 1 x...

newbee's met cheats zijn het gevaarlijksts...
als jij HL koopt MET cheat, wen je er METEEN aan,als jij hl al een jaar speelt en daarna een cheat installeert is het 100 x moeilijker spelen en kan je gewoon NIET wennen en ga je slecht spelen.

nogmaals: newb's die cheaten zijn gevaarlijk want die worden 'grote'cheaters!

[edit: ******* op cheaters heeft toch geen zin, als jij tegen iemand zegt : klootzak dit klootzak dat gaan ze het leuk vinden... houd gewoon je bek dicht en spreek een admin aan, des te leuker toch?]
^^ no flames included ^^

• Captain Pervert
Daarnet zat er op GamePoint (FF server, nr. 3) een leukerd genaamd "Abdul=KapstoK".

Hij scheen het teamkillen te verheffen tot sport. Want:

- Hij had een wallhack
- Hij werd niet gekicked
- Na zelf gekilled te zijn door een teammate, joint hij zijn team opnieuw, en wordt meteen weer gespawned :? :? :? Op die manier begon hij steeds overnieuw. Is dit een nieuwe cheat ofzo?

Maar dit was echt de meest lamme gast die ik ooit heb meegemaakt, echt :r

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Ik zag laatst toen ik bij mn broertje zat te kijken en wat tips wou geven, die ie niet in uitvoering kan brengen maar dat terzijde, vliegende hossies ofzo? iig liepen ze hoog door de lucht zo richting de ct spawn :?

Ik stond echt verbaast te kijken..nog nooit gezien iig.

edit: typotje

dunno

• Captain Pervert
Op woensdag 27 juni 2001 15:19 schreef RoVe het volgende:
Ik zag laatst toen ik bij mn broertje zat te kijken en wat tips wou geven, die ie niet in uitvoering kan brengen maar dat terzijde, vliegende hossies ofzo? iig liepen ze hoog door de lucht zo richting de ct spawn :?

Ja de hossies zijn zo buggy als wat.

Verwijderd

dat was denk ik de spectator bug....

captain waar spel jij/jullie vaak want ik wil wel eens tegen cosa nostra spelen :) Veel van gehoord (op got) maar nog nooit in actie gezien.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

het is een heel leuk spel iig,

wat wel irri is, ik speel al best wel lang (ben ook vaak tussendoor gestopt) en dan heb ik weer es een slechte score, dan gaan gasten die 3 maanden continue spelen al direct beginnen te roepen: 'newbie newbie opk@nkeren'
ten eerste, ik ben geen newbie, ten tweede, als ze zo 'proffesioneel' zijn, waarom flippen ze dan als er een newbie meespeelt?
ik erger me er nooit aan aan newbie's het is zelfs leuk om ze te helpen.

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:05
Op woensdag 27 juni 2001 15:19 schreef RoVe het volgende:

Huh? is dit nog niet opgelost? dit speelt al sinds beta 6 ofzo dan :)

Gooseman is gewoon te lui om 't te fixen :P

• Kortfragje
  • Laatst online: 08-11 16:40

Kortfragje

......

Jah , maar ik vind het wel lachen die hossies :P
En btw , CS ROELZZZ, Ik speel het al sinds beta 3.1
Ach die paar cheaters, je moet gewoon op tijden spelen dat er admins spelen, dan worden de meeste cheaters zo gekicked.

http://www.gjpvanwesten.nl

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op woensdag 27 juni 2001 13:02 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

LoL je neemt de woorden uit mijn mond :P

Als ik dat gezegd zou hebben zou het weer een flame zijn :)

j/k

Nee CS is wel een leuk spel om te spelen
Zeer verslavend ook... Wel frustrerend soms...
Als je het voor de 1e keer doet zal je zeker een boel fun beleven.
Suc6
ik ben het (een keertje ;) ) helemaal met Sn@ke eens

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-11 14:53
Op woensdag 27 juni 2001 11:55 schreef The Fox het volgende:
Een echte CS er wint het van Cheaters op skills..
Serieus, een cheat moet je wel kunnen gebruiken, een newbie met een cheat proggie zal echt niet ver komen hoor..

Dat geeft je echt een kick, als je daarvan wint :o
Ooit als T van een Wallhackende CT geprobeerd te winnen in 747? die kijkt gewoon door alle deuren heen en dat geeft je dus never nooit een kans :r

Verwijderd

jij bent gewoon een n00bie want ik kijk ook door die deuren heen. Das heel simpel met hudcenterid 1 als je dan al denkt dat iemand cheat ben je niet goed wijs.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mmm dan ben ik dus omdat ik vanaf beta 3 speel een n00b :?

(andere bericht onder account Aphax was van mij, van daar)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 03:10 schreef SuB het volgende:
jij bent gewoon een n00bie want ik kijk ook door die deuren heen. Das heel simpel met hudcenterid 1 als je dan al denkt dat iemand cheat ben je niet goed wijs.
wat is hudcenterid 1?

Verwijderd

je moet halflife installen, hl patch 1106 d'r overheen, en dan cs v1.1 installeren. maar eh..persoonlijk vind ik FireArms veel leuker. www.firearmsmod.com

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
Op donderdag 28 juni 2001 07:23 schreef MM het volgende:

[..]

wat is hudcenterid 1?
Dat de info over de speler waar je je crosshair ophoud in het midden komt zodat je niet linksonder hoeft te kijken.

dunno

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:25
Op donderdag 28 juni 2001 04:08 schreef Matthijsje het volgende:
mmm dan ben ik dus omdat ik vanaf beta 3 speel een n00b :?
Ik kan nou niet zeggen dat ik jou een l337 speler vind, en ik ken je wel dusseh....
edit:

En als je niet weet wat dat hudcenter is dan ben je wel een btje n00b :P

Greetingz,

Verwijderd

Je hoeft aleen maar hl + de nieuwste update (+pc natuurlijk) te hebben om cs te kunnen draaien.

De lol van cs? geen vinnik.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 14:10 schreef Dribbeltje het volgende:
Cheaters vind je alleen op grote/bekende public servers.
Ga eens spelen op punkbuster servers of op clan servers. Geen cheater te bekennen daarzo
Cheats die punkbuster omzeilen zijn er al. :+

• Captain Pervert
Op donderdag 28 juni 2001 08:25 schreef RoVe het volgende:

[..]

Dat de info over de speler waar je je crosshair ophoud in het midden komt zodat je niet linksonder hoeft te kijken.
Is hetzelfde als "Center player names" in het customize menu, maar dat terzijde. Dit werkt trouwens alleen in cs_747, verder niet.

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Ja dat is volgens mij omdat in 747 veel gordijnen hangen ipv deuren, en daar kan je wel 'doorheen kijken' met je crosshair.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

hOE HERKEN JE CHEATERS? iK SPEEL NU 2 JAAR cs. iN HET BEGIN HAALDE IK VEEL FRAGS. cs IS DE LAATSTE TIJD VEEL MEER EEN GELUKS EN CHEAT SPEL GEWORDEN. dAARNAAST HEB IK SOMS HET GEVOEL DAT IK ALS KABEL GEBRUIKER EERDER NADEEL HEB DAN VOORDEEL MET NIEUWE NETCODE.

wAT IS PRECIES EEN WALLHACK?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Meestal zijn het de mensen die vergeten dat ze capslock aan hebben staan :) .

Steam

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-11 20:41

Hu9o

Schokkend

Op donderdag 28 juni 2001 20:49 schreef Fugazi het volgende:
hOE HERKEN JE CHEATERS? iK SPEEL NU 2 JAAR cs. iN HET BEGIN HAALDE IK VEEL FRAGS. cs IS DE LAATSTE TIJD VEEL MEER EEN GELUKS EN CHEAT SPEL GEWORDEN. dAARNAAST HEB IK SOMS HET GEVOEL DAT IK ALS KABEL GEBRUIKER EERDER NADEEL HEB DAN VOORDEEL MET NIEUWE NETCODE.

wAT IS PRECIES EEN WALLHACK?
Om te beginnen, ZET CAPS LOCK UIT!!! |:(

Zo, een wallhack is een cheat die het mogelijk maakt om poppetjes door muren toch te kunnen zien. Het is dus niet zo dat je door de muur kan kijken en kan zien of daar een wapen ligt. Je ziet alleen de tegenstanders/medespelers/hostages.

Dit is dus vet LAME als je dit gebruikt, en ik zie de lol er ook niet van in.

Maar zo is het ook met (top-)sport, daar wordt ook doping gebruikt. Daar is ook iedereen mee eens dat het LAME is, maar toch gebeurd het...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1