Harman Kardan BDS 470

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een BDS 470 nog geen 4jr geleden gekocht deze van het ene op het andere moment plof en gaat roken. Bij Harman Kardan totaal geen coulance. Is dit een normale gang van zaken bij hun? :X

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 16:22

WCA

Wat wil je bereiken met dit topic?

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:58
Je kan proberen de unit te laten repareren of je kunt zelf aan de slag. Kan je een foto van de binnenkant maken, dan kunnen wij allicht vertellen of het te repareren is.

Als de garantie termijn verstreken is dan is zo'n reactie normaal, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig zijn de speakers 'normale' speakers. Dus een 'echte' versterker die minimaal twee luidsprekers en een sub kan aansturen is een oplossing.
Apparaten met spelers ingebouwd staan er om bekend dat ze een korte levensduur hebben. 4 jaar is natuurlijk erg kort, toen ik vroeg hoe lang zo'n set mee moest gaan kreeg ik als antwoord ongeveer 5 jaar, met veel geluk richting de tien...

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:45
Wat is er defect de UNIT (speler) of de Subwoofer?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:45

FeaR

In GoT we trust

Betreffende je rechten als consument als een product na garantie defect gaat, maar waarvan je eigenlijk wel mag verwachten dat het product langer mee gaat moet je eigenlijk in Shopping Forum zijn. Ik ga het topic echter niet verplaatsen aangezien de opzet nogal summier is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.