Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn pc wil ik games spelen zoals Overwatch, Black Ops 3 en misschien zwaardere games in de toekomst. Ik wil niet films en video's bewerken, maar wel gewoon surfen op het internet en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond een flexibele 900 euro, inclusief verzenkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik had eerst 0 ervaring met het bouwen van een game pc, maar ben na wat research toch een eind gekomen. Ik heb zelf dit gemaakt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb voor de rest geen merkvoorkeuren en het uiterlijk maakt mij ook niet echt uit.
Ga je overklokken?
Ik wil ook niet gaan overklokken, omdat ik tevreden ben met de standaard instellingen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik allemaal denk nodig te hebben staat allemaal in het lijstje hierboven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De eisen die ik heb zijn dat de pc niet heel luid mag zijn. Alleen ik weet niet zo goed of ik de koeling per se nodig heb als ik alleen wil gamen met mijn pc. Zoals ik al zei, het uiterlijk maakt mij niet heel veel uit en de de grootte van de pc ook niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of deze pc voldoet aan zijn eisen. Ik heb ook nog een paar vragen:
Heb ik de koeling nodig of is dat pas als ik wil gaan editen?
Passen alle onderdelen in mijn behuizing of moet ik een grotere kopen?
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Met mijn pc wil ik games spelen zoals Overwatch, Black Ops 3 en misschien zwaardere games in de toekomst. Ik wil niet films en video's bewerken, maar wel gewoon surfen op het internet en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond een flexibele 900 euro, inclusief verzenkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik had eerst 0 ervaring met het bouwen van een game pc, maar ben na wat research toch een eind gekomen. Ik heb zelf dit gemaakt.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 183,50 | € 183,50 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
1 | MSI Radeon RX 480 8GB | € 289,50 | € 289,50 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 42,95 | € 42,95 |
1 | be quiet! Pure Rock | € 29,43 | € 29,43 |
1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 66,25 | € 66,25 |
1 | Corsair CX450M | € 55,50 | € 55,50 |
1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 62,02 | € 62,02 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 866,04 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb voor de rest geen merkvoorkeuren en het uiterlijk maakt mij ook niet echt uit.
Ga je overklokken?
Ik wil ook niet gaan overklokken, omdat ik tevreden ben met de standaard instellingen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik allemaal denk nodig te hebben staat allemaal in het lijstje hierboven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De eisen die ik heb zijn dat de pc niet heel luid mag zijn. Alleen ik weet niet zo goed of ik de koeling per se nodig heb als ik alleen wil gamen met mijn pc. Zoals ik al zei, het uiterlijk maakt mij niet heel veel uit en de de grootte van de pc ook niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of deze pc voldoet aan zijn eisen. Ik heb ook nog een paar vragen:
Heb ik de koeling nodig of is dat pas als ik wil gaan editen?
Passen alle onderdelen in mijn behuizing of moet ik een grotere kopen?
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
[ Voor 47% gewijzigd door Thijmen Nijdam op 10-08-2016 20:54 ]