ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Verwijderd
Ik heb de zelfde config (DELL XPS T500) en ik vroeg me dus ook af wat ik hieraan kan doen om hem nog eventjes wat xtra powah te geven.
De hele config is nu: P3 500, 512 MB RAM, Gforce 2 GTS, 60 GB maxtor Diamond.
Nou is mijn vraag, als ik een andere processor erin wil knallen...wat past er dan nog in? en moet ik de bios misschien updaten? en zo ja, waar haal ik dat vandaan? (nog nooit gedaan).
Dank voor enige info.
De hele config is nu: P3 500, 512 MB RAM, Gforce 2 GTS, 60 GB maxtor Diamond.
Nou is mijn vraag, als ik een andere processor erin wil knallen...wat past er dan nog in? en moet ik de bios misschien updaten? en zo ja, waar haal ik dat vandaan? (nog nooit gedaan).
Dank voor enige info.
Heleboel vragen, maar ook vragen die je makkelijk zelf kunt achterhalen. Kijk eerst eens met de search [search=dell overclocken]. Het komt er op neer dat je overclocken wel kunt vergeten, Dell gebruikt mobo's waar je de FSB niet echt lukraak mee in kunt stellen (in jouw geval hoogstwaarschijnlijk alleen 66 en 100MHz FSB). Over software, FSB en spanningen is ook genoeg te vinden, kijk met name in het OCE subforum (en OCE FAQ)
Voor Dell vragen en upgrades kan ik jullie sowieso de delltalk site aanbevelen
Voor Dell vragen en upgrades kan ik jullie sowieso de delltalk site aanbevelen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
*Tip vanuit een andere hoek*Op dinsdag 28 mei 2002 09:56 schreef Abbadon het volgende:
Heleboel vragen, maar ook vragen die je makkelijk zelf kunt achterhalen. Kijk eerst eens met de search [search=dell overclocken]. Het komt er op neer dat je overclocken wel kunt vergeten, Dell gebruikt mobo's waar je de FSB niet echt lukraak mee in kunt stellen (in jouw geval hoogstwaarschijnlijk alleen 66 en 100MHz FSB). Over software, FSB en spanningen is ook genoeg te vinden, kijk met name in het OCE subforum (en OCE FAQ)
T'tje kun je wel overclocken, mobo is btw standaard Intel
met aangepaste (Dell)bios.
CPU = Max wat BX aankan
*/Tip vanuit een andere hoek*
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Lekker nuttig.. om een thread van 2 jaar oud !! omhoog te halen..
Nu je het zegt, 2 jaar oud! De topicstarter heeft er dus helemaal niks meer aan en de upgrade vragen worden goed beantwoord op delltalk. Dicht dus
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()