ik wil in een pent 150 comp. 32 MB Edo een usb-kaartje zetten (voor een scanner)
Zou de computer dit aankunnen of moet ik van die 32 MB --> 64 Mb maken...?
Zou de computer dit aankunnen of moet ik van die 32 MB --> 64 Mb maken...?
Verwijderd
Ja ja ja Nee !!
Verwijderd
Nee het is Windows 98...Op woensdag 27 juni 2001 11:11 schreef zware_jongen het volgende:
Welke OS draai je, Windows 98 (SE) is geen probleem, maar als je nog 95 draait moet je ff kijken vanaf welke versie USB ondersteunt wordt (pas vanaf latere versies)!
Verwijderd
Denk het niet, MMX staat voor MultiMediaExtensions. oftewel een paar (59) instructies om oa 3D enzo te versnellen. Zal dus niet veel effect hebben op je hardware qua USB.Op woensdag 27 juni 2001 11:08 schreef pdxnet96 het volgende:
Was een van de voorwaarden niet dat je MMX hebt, voor USB of zit ik uit me nek te kleppen..... ??
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Nee... ik heb gekeken maar het zat er niet op.Op woensdag 27 juni 2001 11:44 schreef Belegen_Kaas het volgende:
heeft je mobo geen usb aansluitinkjes dan?? dat hebben die oude mobo's vaak heel erg verstopt, lijkt me mooier dan zo'n kaartje erbij
Inderdaad. Mijn broer heeft een Pentium 100 (wel met 48 mb intern) met een usb kaartje erin geprikt. En het werkt prima voor zijn webcammetje.Op woensdag 27 juni 2001 11:01 schreef dennisdotcom het volgende:
Kan hij wel aan hoor
Het kan vanaf een Pentium 100
ok.. bedanktOp woensdag 27 juni 2001 13:13 schreef anthonov het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn broer heeft een Pentium 100 (wel met 48 mb intern) met een usb kaartje erin geprikt. En het werkt prima voor zijn webcammetje.