Toon posts:

USB-kaart op Pent 150

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil in een pent 150 comp. 32 MB Edo een usb-kaartje zetten (voor een scanner)
Zou de computer dit aankunnen of moet ik van die 32 MB --> 64 Mb maken...?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
Kan hij wel aan hoor :)
Het kan vanaf een Pentium 100

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
volgens mij moet dat kunnen hoor, mijn oude pc had standaard usb-poorten... oke, dat was een p200 maar een p150 moet ook wel kunnen, ik zie het probleem niet

Verwijderd

ik heb sinds kort ook een usb kaart erin en het kost geen snelheid dus moet wel lukken hoor

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Was een van de voorwaarden niet dat je MMX hebt, voor USB of zit ik uit me nek te kleppen..... ??

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

Welke OS draai je, Windows 98 (SE) is geen probleem, maar als je nog 95 draait moet je ff kijken vanaf welke versie USB ondersteunt wordt (pas vanaf latere versies)!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 11:11 schreef zware_jongen het volgende:
Welke OS draai je, Windows 98 (SE) is geen probleem, maar als je nog 95 draait moet je ff kijken vanaf welke versie USB ondersteunt wordt (pas vanaf latere versies)!
Nee het is Windows 98...

En iedereen bedankt voor de tips!!! ;)

Verwijderd

uhm op die doos waar mijn kaart inzat staat : dat die met 95 98 2000 me nt4 werkt zonder instal systeem eisen : beschikbaar pci slot

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Op woensdag 27 juni 2001 11:08 schreef pdxnet96 het volgende:
Was een van de voorwaarden niet dat je MMX hebt, voor USB of zit ik uit me nek te kleppen..... ??
Denk het niet, MMX staat voor MultiMediaExtensions. oftewel een paar (59) instructies om oa 3D enzo te versnellen. Zal dus niet veel effect hebben op je hardware qua USB.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

heeft je mobo geen usb aansluitinkjes dan?? dat hebben die oude mobo's vaak heel erg verstopt, lijkt me mooier dan zo'n kaartje erbij

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 11:44 schreef Belegen_Kaas het volgende:
heeft je mobo geen usb aansluitinkjes dan?? dat hebben die oude mobo's vaak heel erg verstopt, lijkt me mooier dan zo'n kaartje erbij
Nee... ik heb gekeken maar het zat er niet op.

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op woensdag 27 juni 2001 11:01 schreef dennisdotcom het volgende:
Kan hij wel aan hoor :)
Het kan vanaf een Pentium 100
Inderdaad. Mijn broer heeft een Pentium 100 (wel met 48 mb intern) met een usb kaartje erin geprikt. En het werkt prima voor zijn webcammetje.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 13:13 schreef anthonov het volgende:

[..]

Inderdaad. Mijn broer heeft een Pentium 100 (wel met 48 mb intern) met een usb kaartje erin geprikt. En het werkt prima voor zijn webcammetje.
ok.. bedankt

ik ga er 1 kopen
Pagina: 1