Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ongeveer drie jaar geleden de 'CM Storm Sirus 5.1' gekocht.
Ik vond het een leuke en fijne headset tot dat ik een nieuwe computer kreeg met Windows 10.

En ik krijg complicaties waarschijnlijk met de driver(s). Hoe moet ik dit oplossen?
Het hoort alsof je onderwater zit, terwijl de instellingen niet zo staan geconfigureerd.

5.1 Surround werkt helemaal niet.
En zonder 'Flex II' ook helemaal niet, maar met 'Flex II' word het juist vervelend en raar geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokkon Wood
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20-07 20:25
CM is een kut bedrijf die alleen op je geld uit is. Deze headset word niet meer gemaakt en is het voor hun niet meer de moeite om de driver te updaten. En dat gaan ze ook niet doen. Is een officieele mededeling. Kut bedrijf dus. Ik heb het zelfde probleem. Koop een nieuwe en raad iedereen aan om nooit meer wat van CM te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 06:58
Ik heb dezelfde en geloof door de drivers van Windows 7 in compatibiliteitsmodus te installeren ik het heb kunnen oplossen.
Ondertussen heb ik wel een andere, ook ik was niet langer tevreden van de kwaliteit. Zo heb ik lang last gehad van een tik in het geluid, een issue met de draad tussen de headset en het USB Dock.