Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• c337n
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-11 14:12
Omdat onze oude aiphone intercom buitenpost het begeven heeft (lens is helemaal verweerd door de zon waardoor het beeld heel vaag is) ben ik op zoek naar aan mooie vervanger hiervoor. Voor het oude systeem lag er reeds een utp kabel naar de buitenpost en een kabel voor de binnenpost naar de elektriciteitskast waar de power supply hiervoor geïnstalleerd is. Nu zou ik graag terug een systeem met binnenpost hebben, maar ook de mogelijkheid tot netwerkintegratie zodat ik via smartphone ook het systeem kan aanspreken. Zijn hier tweakers aanwezig met goed/minder goede ervaringen met dergelijke systemen en wat bevelen jullie aan?

• c337n
deze was ik inderdaad ook al tegen gekomen, maar volgens reviews werkt de app niet naar behoren. Heb je deze zelf in bezit en hoe bevalt die?

• sunnybird
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
www.doorbird.com misschien een idee.

• c337n
Het probleem van die dingen als doorbird en ring en dergelijke is dat ze niet werken met een binnenpost, deze hebben we nu centraal in de woonkamer hangen en zal nog steeds de meest gebruikte oplossing zijn om te kijken wie voor de deur staat. Dat gaat nog steeds sneller dan via een app. De doorbird ziet er in elk geval wel al een stuk beter uit dan vele andere intercoms. Vele van die voip dingen zijn echt lelijk imho

• sunnybird
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Er zijn wel oplossingen die met een binnenpost werken. Bijvoorbeeld Commend, maar dit soort systemen zijn schrikbarend duur en worden hoofdzakelijk in de zakelijke markt gebruikt. Waarschijnlijk is een tweedehands iPad of iPhone veel goedkoper. Met een vaste voeding en de app altijd in bedrijf, heb je meteen verbinding.
Pagina: 1