Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik had de Moto G4 Plus gekocht alleen vond ik die toch echt te groot. Nexus 5X idem.
Nu twijfel ik tussen de Play en de G3. Wat is de betere koop?

G3 is waterdicht en heeft een betere camera.
De Play is lichter en heeft een betere batterij, nieuwer en krijgt langer updates?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Als je iets meer verteld waar je eigen voorkeuren liggen in het gebruik, helpt het de keuze maken.
Hier alle 3 de toestellen naast elkaar in specs:
http://www.phonearena.com...us/phones/9554,8347,10053

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:55:
Hallo! Ik had de Moto G4 Plus gekocht alleen vond ik die toch echt te groot. Nexus 5X idem.
Nu twijfel ik tussen de Play en de G3. Wat is de betere koop?

G3 is waterdicht en heeft een betere camera.
De Play is lichter en heeft een betere batterij, nieuwer en krijgt langer updates?
Vreemd, je zegt dat de Nexus 5X te groot is. Maar de Moto X Play is groter en zwaarder dan de Nexus 5X.
Tenzij je een andere smartphone bedoelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 20:52 ]

Verwijderd

Heb zelf de moto 3 al best wel een groote mobiel maar went wel en past nog in de zakken.
fijne camera door twee keer te schudden en zaklamp door de draaien. moterola heeft ook weinig bloathware
en krijg snel updates wil je zelf heb ik nu de nieuwste andriod en waarschhijnlijk kan ik ook nog naar aindriod 7.0 updaten vereder kan je hem uituidelijk als je garantie is verlopen hem kunnen routen en nieuwe updates er op zetten dit vereist wel enkele andriod ervaring
en is gevaarlijk om te doen !
DOE DIT OP EIGEN RISICO !!
:+ :+ veel succes met je keuze