Dat zul je haast gaan denken!
Whatever.
Verwijderd
Amd Athlon = slot A
Amd Duron/Thunderbird = socket A
Bv. Msi K7T pro, zie ook de aragorn.nl prijslijst?
Amd Duron/Thunderbird = socket A
Bv. Msi K7T pro, zie ook de aragorn.nl prijslijst?
Verwijderd
Ik denk dat deze post aantoont dat het is tijd is dat tweakers.net eens een grote guide over computers, tweaken & overclocken voor newbies moet maken. 
of bestaat dit al ergens?
of bestaat dit al ergens?
segfau|t: dat bestaat vast al wel ergens maar probleem is dat ze zo snel verouderen dus iemand moet hem up-to-date houden. Misschien meer iets voor Sharky Extreme ofzo
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
die jongen heeft 500+ posts op zn naam staan.. is al lang geen junior member meer, en nog nemen mensen hem serieus? het leuke is dat het bijna allemaal zelf WEL junior members zijn die hem geloven.. hehe
Verwijderd
Paar dingen:
1) Athlon was eerst alleen SlotA.
2) De Duron is SocketA
3) De Thunderbird is de nieuwe Athlon.
4) De Thunderbird aka Athlon is zowel SlotA als SocketA.
1) Athlon was eerst alleen SlotA.
2) De Duron is SocketA
3) De Thunderbird is de nieuwe Athlon.
4) De Thunderbird aka Athlon is zowel SlotA als SocketA.
applausje voor xaran allemaal!!!
WEEEHOOOO.....
betekent dat nou dat ik mn MSI 6167 moet vervangen voor mn Duron? hehehe...
WEEEHOOOO.....
betekent dat nou dat ik mn MSI 6167 moet vervangen voor mn Duron? hehehe...
NiteFly:
het zou opzich kunnen dat ie van de 500+ posts er 500 op het 'onzinforum' heeft gepost.... dan weet je dat niet
het zou opzich kunnen dat ie van de 500+ posts er 500 op het 'onzinforum' heeft gepost.... dan weet je dat niet
dat zou kunnen ja.. lees zn bio eens door, en zeg me dan nog eens wat je denkt..
Ik denk dat het een geintje is.. maar ok.. je hebt natuurlijk gelijk als je zegt dat het net zo goed geen geintje hoeft te zijn.
Ik denk dat het een geintje is.. maar ok.. je hebt natuurlijk gelijk als je zegt dat het net zo goed geen geintje hoeft te zijn.
Man, bestel gewoon een Abit KT7 moederbord. Dan kun je je Duron ff lekker overklokken via de BIOS.
Geweldig moederbord. Alleen is ie pas volgende week leverbaar in Nederland. Ik heb er al een besteld + Duron 700 en goeie koeler... Ik kan bijna niet wachten.
Geweldig moederbord. Alleen is ie pas volgende week leverbaar in Nederland. Ik heb er al een besteld + Duron 700 en goeie koeler... Ik kan bijna niet wachten.
Verwijderd
welke coooler heb je besteld ?
ik wil een tbird 850 + abit kt7-(raid) kopen..
maar moet ook een aardige cooler hebbem...want wil hem op de 1 ghz krijgen..
dus
ik wil een tbird 850 + abit kt7-(raid) kopen..
maar moet ook een aardige cooler hebbem...want wil hem op de 1 ghz krijgen..
dus
Ik heb een Golden Orb koeler besteld om mee te beginnen... Eventueel plaats ik nog wat slotkoelers, maar dat zie ik later wel.
Golden Orb is lekker stil, ik wil geen teringherrie hebben.
Golden Orb is lekker stil, ik wil geen teringherrie hebben.
Pagina: 1