Hallo Tweakers,
Ik wil relatief snel een nieuwe pc in elkaar gooien voor m'n ouders. Ben zelf niet echt thuis in deze prijsklasse en heb daarom hier en daar ook wat twijfels over de build die ik gekozen heb. Iemand tips?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC wordt gebruikt om te browsen, te e-mailen en foto's van mobiel/camera op te slaan. Geen gaming rendering etc, gewoon dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kom zelf rond de 500 uit, had in gedachte iets van 430 ofzo. Ja ik weet dat ik kan besparen door een piraat te zijn
.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt maar toch een kleine bias naar de meer bekende merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
SSD voor boot is een must, voor de rest moet de pc toch er even mee door kunnen gaan. Geen randapparatuur nodig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zit ik met 450w goed?
Ik twijfel nog over de kast, zo 1 2 3 viel het oog op deze vanwege het relatief kleine formaat maar ik hoef ook geen cube ofzo
. Zag wel dat er 65mm CPU fan ruimte is, en stock intel is 60mm als ik mij niet vergis. Is dit te close of lever dit geen problemen op met koeling oid?
Waar ik op uit kwam:
Alvast enorm bedankt!
Ik wil relatief snel een nieuwe pc in elkaar gooien voor m'n ouders. Ben zelf niet echt thuis in deze prijsklasse en heb daarom hier en daar ook wat twijfels over de build die ik gekozen heb. Iemand tips?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC wordt gebruikt om te browsen, te e-mailen en foto's van mobiel/camera op te slaan. Geen gaming rendering etc, gewoon dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kom zelf rond de 500 uit, had in gedachte iets van 430 ofzo. Ja ik weet dat ik kan besparen door een piraat te zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt maar toch een kleine bias naar de meer bekende merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
SSD voor boot is een must, voor de rest moet de pc toch er even mee door kunnen gaan. Geen randapparatuur nodig.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zit ik met 450w goed?
Ik twijfel nog over de kast, zo 1 2 3 viel het oog op deze vanwege het relatief kleine formaat maar ik hoef ook geen cube ofzo
Waar ik op uit kwam:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Antec VSK2000-U3 | € 39,45 | € 39,45 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 34,45 | € 34,45 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 37,50 | € 37,50 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Corsair VS450 | € 38,45 | € 38,45 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 120GB | € 39,92 | € 39,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 486,63 | |