Hoe verplaats ik een video van iMovie naar Photo's?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 802867

Topicstarter
Mijn vraag
...hoe moet ik mijn video die ik heb bewerkt op imovie, van imovie naar mijn foto's doen. kan iemand mij helpen ik ben een jonge vlogger op youtube van 13jaar en ik heb net een tweede hands macbook pro gekocht.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:22

samo

yo/wassup

Wat bedoel je met "naar mijn foto's"? Waar is dat? Is dat iPhoto of bedoel je daar iets anders mee?

Met file > export kom je over het algemeen vrij ver.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:26

nelizmastr

Goed wies kapot

samo schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:44:
Wat bedoel je met "naar mijn foto's"? Waar is dat? Is dat iPhoto of bedoel je daar iets anders mee?

Met file > export kom je over het algemeen vrij ver.
iPhoto is niet meer. Die is vervangen door de app Photo's, in het Nederlands heet de app letterlijk Foto's.
Anoniem: 802867 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:39:
Mijn vraag
...hoe moet ik mijn video die ik heb bewerkt op imovie, van imovie naar mijn foto's doen. kan iemand mij helpen ik ben een jonge vlogger op youtube van 13jaar en ik heb net een tweede hands macbook pro gekocht.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Waarom wil je videos naar foto's hebben? Dan dump je al je videomateriaal in iCloud, dat wil je niet tenzij je een abonnement erbij neemt. Gebruik een externe schijf als backup van je video's. Gewoon je project in iMovie omzetten naar een master file en die op YouTube e.d. plaatsen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Anoniem: 802867 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:39:
Hoe moet ik mijn video die ik heb bewerkt op imovie, van imovie naar mijn foto's doen. kan iemand mij helpen ik ben een jonge vlogger op youtube van 13jaar en ik heb net een tweede hands macbook pro gekocht.
No offence maar misschien moet je even een Mac 101 raadplegen. Wat je wilt zijn namelijk 2 eenvoudige stappen: 1. video exporteren uit iMovie. 2. video importeren in Photos.
Misschien is er zelfs een export/share functie die de stappen in een keer kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_B13
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-02-2024
Open finder en open foto's. Nu kan je het vanuit finder naar foto's slepen.