Mijn vrouw gebruikt nog altijd mijn (echt) oude vertrouwde Samsung S2, maar zelf zij merkt nu dat alles wat minder aan het worden is. Langzamer, sneller leeg, reboots, scheur in scherm..
Ik wil nu voor haar weer iets nieuws aankopen, maar ze vond zelf de S2 al aan de grote kant. Dus een nieuwe moet zeker onder de 5 inch blijven. Zelf krijg ik deze week de OnePlus 3 binnen, maar mijn OPO wil ze dus niet overnemen.
Ik zoek een?
Kleine, vlotte gsm onder 5 inch, met minimaal 1,5 of 2 GB Ram
Wat is je budget?
Liefst >200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral facebook, spelletjes, foto's maken en wat internetten. Goede GPS ook wenselijk voor navigeren
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy A3 (2016)
Huawei Ascend P6 S
Xiaomi Redmi 2 Pro
Sony Xperia Z3 Compact (ja, eigenlijk al te duur als ik kijk tot 200 euro)
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Wie heeft er goede of slechte ervaringen met bovenstaande toestellen? Echte aanrader of juist no go toestellen. Of misschien een nog interessanter alternatief?
Komende van de S2, Note2, OnePlus One en nu OnePlus 3 ben ik altijd gewend geweest aan het 'beste' van het moment, dus heb me niet meer verdiept in socs, gps, processor etc van de meer budget toestellen
Ik wil nu voor haar weer iets nieuws aankopen, maar ze vond zelf de S2 al aan de grote kant. Dus een nieuwe moet zeker onder de 5 inch blijven. Zelf krijg ik deze week de OnePlus 3 binnen, maar mijn OPO wil ze dus niet overnemen.
Ik zoek een?
Kleine, vlotte gsm onder 5 inch, met minimaal 1,5 of 2 GB Ram
Wat is je budget?
Liefst >200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral facebook, spelletjes, foto's maken en wat internetten. Goede GPS ook wenselijk voor navigeren
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy A3 (2016)
Huawei Ascend P6 S
Xiaomi Redmi 2 Pro
Sony Xperia Z3 Compact (ja, eigenlijk al te duur als ik kijk tot 200 euro)
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Wie heeft er goede of slechte ervaringen met bovenstaande toestellen? Echte aanrader of juist no go toestellen. Of misschien een nog interessanter alternatief?
Komende van de S2, Note2, OnePlus One en nu OnePlus 3 ben ik altijd gewend geweest aan het 'beste' van het moment, dus heb me niet meer verdiept in socs, gps, processor etc van de meer budget toestellen