Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een zakelijke laptop die ik ga gebruiken in de toekomst. Hij moet niet al te zwaar zijn omdat ik er vaker mee ga reizen. Daarom vind ik ook de accuduur redelijk belangrijk. Ik ga er geen spellen op spelen en de laptop wordt eigenlijk alleen gebruikt voor multimedia, dus geen zware programma's. Ik heb in totaal een budget van 1400€ excl. btw dus ca. €1.700 maar wil graag naast de laptop nog een soort 'docking' station maken(door een laptop cooler, muis, toetsenbord en scherm te kopen).
Wat is je budget?
maximaal €1.400 incl. btw. zodat ik nog minstens ca. €300 voor de randapparatuur heb.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Deze laptop ben ik wel van plan mee te nemen maar het hoeft niet per se de lichtste te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb goede ervaring met de HP probooks maar sta zeker open voor andere merken. Bepaalde eisen aan de laptop zijn sowieso:
- SSD (256 GB), aangezien ik al over een 1TB externe HDD beschik.
- Hoeft zeker geen videokaart in te zitten
- Touch screen mag maar hoeft niet
- Licht en goede accuduur(vele betere accu door ietswat zwaarder is goed)
- 15" (Voor thuis gebruik sluit ik de laptop aan op een 24"of 27" scherm aan)
.
Ik was mij aan het afvragen wat deze probooks van elkaar verschillende behalve dat de goedkopere DDR4(beter toch??) heeft en de andere DDR3?
pricewatch: HP ProBook 450 G3 P4P34ET
pricewatch: HP ProBook 450 G3 W4P17ET
Verder ook nog gevonden:
pricewatch: HP Envy 15-as031nd
pricewatch: Asus AsusPro Essential P2530UA-DM0050E
Ik ben op zoek naar een zakelijke laptop die ik ga gebruiken in de toekomst. Hij moet niet al te zwaar zijn omdat ik er vaker mee ga reizen. Daarom vind ik ook de accuduur redelijk belangrijk. Ik ga er geen spellen op spelen en de laptop wordt eigenlijk alleen gebruikt voor multimedia, dus geen zware programma's. Ik heb in totaal een budget van 1400€ excl. btw dus ca. €1.700 maar wil graag naast de laptop nog een soort 'docking' station maken(door een laptop cooler, muis, toetsenbord en scherm te kopen).
Wat is je budget?
maximaal €1.400 incl. btw. zodat ik nog minstens ca. €300 voor de randapparatuur heb.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Deze laptop ben ik wel van plan mee te nemen maar het hoeft niet per se de lichtste te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb goede ervaring met de HP probooks maar sta zeker open voor andere merken. Bepaalde eisen aan de laptop zijn sowieso:
- SSD (256 GB), aangezien ik al over een 1TB externe HDD beschik.
- Hoeft zeker geen videokaart in te zitten
- Touch screen mag maar hoeft niet
- Licht en goede accuduur(vele betere accu door ietswat zwaarder is goed)
- 15" (Voor thuis gebruik sluit ik de laptop aan op een 24"of 27" scherm aan)
.
Ik was mij aan het afvragen wat deze probooks van elkaar verschillende behalve dat de goedkopere DDR4(beter toch??) heeft en de andere DDR3?
pricewatch: HP ProBook 450 G3 P4P34ET
pricewatch: HP ProBook 450 G3 W4P17ET
Verder ook nog gevonden:
pricewatch: HP Envy 15-as031nd
pricewatch: Asus AsusPro Essential P2530UA-DM0050E