Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop gaat voor 70% van de tijd gebruikt worden om brieven te scanen en via pdf uploaden naar Google Drive de overige tijd gaat hij/zij spenderen in Onview Dit "programma" gebruikt silverlight dus zover ik weet is windows verplicht
Wat is je budget?
Het liefst onder de 300 ex btw Meer als 350 ex btw is een no go.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal iedere ochtend uit de tas worden gehaald en eind van de middag weer in de tas. En daar blijft hij in tot de volgende ochtend. accu duur is niet relevant. hij zal altijd aan het netstroom hangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ze heeft voor hij zelf een Acer Aspire E5-573-37HT en die bevalt haar prima.
Uiteraard heb ik zelf al het 1 en ander uitgezocht.
pricewatch: Lenovo IdeaPad 100-15IBY 80MJ00HENX
pricewatch: Medion Akoya S6219B (30020603)
pricewatch: HP 250 G5 X0P56ES
De Medion heeft een SSD wat wel lekker werkt. Alleen heeft weer als nadeel dat het maar 128gb is.(wat voor scannen misschien weer iets te snel vol is). En heb zelf niet echt super ervaring met Medion op desktop gebied. Maar ik wil hun laptops daarom niet direct afschijven. Lenevo heeft wel weer meer HDD ruimte. Maar zit je wel weer met een trage HDD.
Of heeft iemand nog een magische laptop die ik in de pricewatch heb gemist. Ze heeft het liefst een 15,6 inc laptop. Maar kleiner als 14 inc is een no-go.
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop gaat voor 70% van de tijd gebruikt worden om brieven te scanen en via pdf uploaden naar Google Drive de overige tijd gaat hij/zij spenderen in Onview Dit "programma" gebruikt silverlight dus zover ik weet is windows verplicht
Wat is je budget?
Het liefst onder de 300 ex btw Meer als 350 ex btw is een no go.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij zal iedere ochtend uit de tas worden gehaald en eind van de middag weer in de tas. En daar blijft hij in tot de volgende ochtend. accu duur is niet relevant. hij zal altijd aan het netstroom hangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ze heeft voor hij zelf een Acer Aspire E5-573-37HT en die bevalt haar prima.
Uiteraard heb ik zelf al het 1 en ander uitgezocht.
pricewatch: Lenovo IdeaPad 100-15IBY 80MJ00HENX
pricewatch: Medion Akoya S6219B (30020603)
pricewatch: HP 250 G5 X0P56ES
De Medion heeft een SSD wat wel lekker werkt. Alleen heeft weer als nadeel dat het maar 128gb is.(wat voor scannen misschien weer iets te snel vol is). En heb zelf niet echt super ervaring met Medion op desktop gebied. Maar ik wil hun laptops daarom niet direct afschijven. Lenevo heeft wel weer meer HDD ruimte. Maar zit je wel weer met een trage HDD.
Of heeft iemand nog een magische laptop die ik in de pricewatch heb gemist. Ze heeft het liefst een 15,6 inc laptop. Maar kleiner als 14 inc is een no-go.