There are many mysteries in this universe, including me!
Wees een specifieker, bedoel je de chipset?
Die moet ergens in Q4 komen, 760 voor DDR SDRAM ondersteuning en de 770 gaat SMP ondersteunen
En de chipset die er nu zijn , zijn compatible met beide processors ja, dus geen aparte moederborden, voor de Duron en de Thunderbrid(Athlon socket A)
Die moet ergens in Q4 komen, 760 voor DDR SDRAM ondersteuning en de 770 gaat SMP ondersteunen
En de chipset die er nu zijn , zijn compatible met beide processors ja, dus geen aparte moederborden, voor de Duron en de Thunderbrid(Athlon socket A)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik bedoelde de 760 en 770.
Ik heb hier wel een plaatje van de Thunderbird 2...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Soory hoor tick, maar jezus lees jij nooit reviews ofzo?
Femme heeft een heel verhaal geschreven over de roadmaps, als je dit even had bekeken, had je kunnen lezen dat op zijn vroegst in december de 760/770 mobo's op de markt zullen verschijnen.
Zo antwoord gegeven en je ff op je plek gezet in een post.
Het spijt me een beetje dat ik zo kwaad reageer, maar als je nu eerst eens zelf onderzoek pleegt voordat je dit soort vragen stelt in het forum, scheelt het weer een hoop onzin.
Floris
Femme heeft een heel verhaal geschreven over de roadmaps, als je dit even had bekeken, had je kunnen lezen dat op zijn vroegst in december de 760/770 mobo's op de markt zullen verschijnen.
Zo antwoord gegeven en je ff op je plek gezet in een post.
Het spijt me een beetje dat ik zo kwaad reageer, maar als je nu eerst eens zelf onderzoek pleegt voordat je dit soort vragen stelt in het forum, scheelt het weer een hoop onzin.
Floris
Bericht hierboven
Ik heb thuis al de ThunderBird 3 en 4 liggen
You can't have everything. Where would you put it?
sorry hoor, Kan ik er wat aan doen, ben iets van 4 weken op vakantie geweest dus vraag ik het hier maar voor de makkelijkheid.......
De T-Bird 6? Die bestaat nog niet, maar hij komt wel

Kijk maar op www.thunderbirdsonline.com , je kan hem zelf ontwerpen!!!
Kijk maar op www.thunderbirdsonline.com , je kan hem zelf ontwerpen!!!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Owkee Tick, maakt niet uit, je hebt iig ff sorry gezegd.
Voor een volgende keer: er is een database (joh) met hierin al het oude nieuws. Hierin kan je zoeken naar alle info over bepaalde rubrieken. Misschien handig voor mensen die op vakantie zijn geweest en niets willen missen
Maareuh dan moet je ook altijd nog even kijken in de .plans en de reviews van tweakers.net zelf, ander mis je deze weer...
Floris
Voor een volgende keer: er is een database (joh) met hierin al het oude nieuws. Hierin kan je zoeken naar alle info over bepaalde rubrieken. Misschien handig voor mensen die op vakantie zijn geweest en niets willen missen
Maareuh dan moet je ook altijd nog even kijken in de .plans en de reviews van tweakers.net zelf, ander mis je deze weer...
Floris
Bericht hierboven
Pagina: 1