Ik probeer een probleem voor iemand op te lossen. Die zijn laptop was eens een keer goed vastgelopen en is er iemand komen kijken of die kon helpen. Veel tiles die het niet meer deden, zoals ik heb begrepen. Enfin, de persoon in kwestie heeft er voor gekozen om het lokale account te verwijderen en het emailadres (hotmail) wat gebruikt werd voor de email-tile als online account in te stellen. Goed zo, meteen maar paardemiddel - bravo
Ten gevolge wil dus de boel niet meer synchroniseren: "emailadres is niet beschikbaar" - wat ik tot dusver heb ontdekt is dat het iets met de windows Live-ID te maken zou kunnen hebben?
Het gaat hier om Windows 8 (8.1 is niet geinstalleerd vooralsnog, heb ook niet het idee dat dit het gaat oplossen).
Fabrieksherstel gedaan, alle updates voor 8.0 geinstalleerd, nada.
Frankly, I'm lost. En normaal gesproken krijg ik het wel gedaan, maar WTF dit is. Google zegt hetzelfde na enkele tijd hebben lopen spitten.
Ten gevolge wil dus de boel niet meer synchroniseren: "emailadres is niet beschikbaar" - wat ik tot dusver heb ontdekt is dat het iets met de windows Live-ID te maken zou kunnen hebben?
Het gaat hier om Windows 8 (8.1 is niet geinstalleerd vooralsnog, heb ook niet het idee dat dit het gaat oplossen).
Fabrieksherstel gedaan, alle updates voor 8.0 geinstalleerd, nada.
Frankly, I'm lost. En normaal gesproken krijg ik het wel gedaan, maar WTF dit is. Google zegt hetzelfde na enkele tijd hebben lopen spitten.
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 09-08-2016 19:54 ]
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)