Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 15:55
Ik moet een tweetal telefoons omwisselen, te weten een android en een iPhone. Daarbij moeten alle gegevens van de android telefoon worden overgezet naar de iphone en omgekeerd.

Ik heb nu een programma'tje genoemd apowersoft phone manager, maar die doet niet alles op ios.

Zijn er betere proggies dan deze die iemand kan aanbevelen ?

[ Voor 5% gewijzigd door Piet400 op 09-08-2016 20:26 ]

Alle reacties

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
wat zijn "alle gegevens".. dat is namelijk een nogal ruim begrip.. en waarschijnlijk met de beste bedoelingen ook niet eens mogelijk.

Maak anders een lijstje met de zaken die je over moet zetten, wat mooi zou zijn en wat niet nodig is. BV:
wel:
- contacten
- agenda
- mail
- whatsapp

misschien:
- sms

niet
- app data zoals game progress etc

(het laatste voorbeeld zal ook eens niet mogelijk zijn)

Bij het eerste lijstje hoef je bv al niks te doen als je contacten, agenda, mail in gmail staan, die kan je op je iPhone zo toevoegen via je google account.

kortom graag wat meer informatie over wat echt nodig is en wat voor accounts er op beide worden gebruikt (google, hotmail, exchange, ....)

Strava

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 15:55
Inderdaad het lijstje dat jij opgeeft wel, de rest is onbelangrijk. mail is hotmail, die sync ik gewoon opnieuw als ik het account toevoeg. contacten gaat waarschijnlijk wel lukken.

WhatsApp is het belangrijkste waarvan ik niet weet hoe 100% van de gegevens over te zetten. suggestie ?

- contacten
- agenda
- mail
- whatsapp

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:25
Je weet dat Apple zelf ook een app heeft gemaakt?
https://support.apple.com/nl-nl/HT201196

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Sommige data kan je niet overzetten als de app het zelf niet ondersteunt of mogelijk maakt. Ik dacht dat het in elk geval bij WhatsApp problematisch was.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
whatsapp doet tegenwoordig zelf een backup naar google drive op google, je zou even op de iPhone kunnen kijken of je daar een drive backup kan instellen, dan zou het wellicht van android naar iOS kunnen..

Strava

Verwijderd

Om de overdracht van gegevens tussen de android te iPhone, ik denk dat het handiger om een mobiele overdracht app te gebruiken. Je hoeft alleen maar je twee telefoons aan te sluiten op de computer op hetzelfde moment en start de app om gegevens over te dragen, moet u de bron positie en desition positie in te stellen.

*knip*. Spam.

[ Voor 35% gewijzigd door rens-br op 09-09-2016 09:30 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Oude topics kicken voor spam is niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.