Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Surfen, mailen, filmpjes kijken, niet gamen. Alleen bedoeld voor studie.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk, liefst om en nabij de 400.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee niet echt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb goede ervaringen met Asus en met Lenovo.
Ik zoek dus een nieuwe laptop (mijn gamepc gaat helaas de deur uit) voor mijn studie. Ik wil graag dat hij wel een 1920x1080 scherm heeft, een DVD drive en een SSD. Ik kom dan uit bij pricewatch: Asus VivoBook A540SA-DM538T. Die is voor 350 piek wel érg goedkoop, en ik zie eigenlijk geen ervaringen erover.
Mijn vraag is dus of de Vivobook van Asus een goede keuze is?
Ten tweede, heeft er iemand ervaring met campusshop.nl? Bij een groot deel van de laptops die zij verkopen gaat er zo'n 100 euro af. Hoe kan dit? Hebben zij een soort studentenkorting of zoiets?
Hoor het graag!
Wat ga je met je laptop doen?
Surfen, mailen, filmpjes kijken, niet gamen. Alleen bedoeld voor studie.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk, liefst om en nabij de 400.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee niet echt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb goede ervaringen met Asus en met Lenovo.
Ik zoek dus een nieuwe laptop (mijn gamepc gaat helaas de deur uit) voor mijn studie. Ik wil graag dat hij wel een 1920x1080 scherm heeft, een DVD drive en een SSD. Ik kom dan uit bij pricewatch: Asus VivoBook A540SA-DM538T. Die is voor 350 piek wel érg goedkoop, en ik zie eigenlijk geen ervaringen erover.
Mijn vraag is dus of de Vivobook van Asus een goede keuze is?
Ten tweede, heeft er iemand ervaring met campusshop.nl? Bij een groot deel van de laptops die zij verkopen gaat er zo'n 100 euro af. Hoe kan dit? Hebben zij een soort studentenkorting of zoiets?
Hoor het graag!