Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell Inspiron 15 5559 (CN55906) Kleur

Pagina: 1
Acties:

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55
Mijn zusje begint over een aantal weken met een nieuwe studie en daarbij is ze een laptop nodig. Ze gaat eigenlijk alleen internetten en word docs maken.

Nu kun je dat doen met een laptop met 2gb ram en een Pentium maar ze wil er toch wel een aantal jaren mee vooruit dus een leuke cpu en wat ram geheugen is niet weg natuurlijk.

Ik ben dus uitgekomen bij deze latop Dell Inspiron 15 5559 (CN55906)

Specs:
Intel Core i5-6200U
8 GB Dual Channel DDR3L
1 TB SATA-harde schijf
15,6-inch

Ik ga hiervan de HDD vervangen voor een SSD. Want zonder wil je natuurlijk niet meer tegenwoordig.

Alleen is er nog 1 klein dingetje de kleur. Ze wil graag een zwarte laptop en ik dacht dat deze ook zwart was/is maar op de foto's is dat moeilijk te zeggen en op internet kom je ze tegen in het zwart, zilver en een zwart/silver combo. Natuurlijk heb ik Dell proberen te bellen maar dan krijg ik een bandje dat ik op hun website moet gaan kijken.

Zijn er hier mensen die deze laptop ook hebben en mij kunnen vertellen welke kleur hij is. (of misschien zelfs een foto kunnen sturen.)

iRacing Profiel

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Vergeet je niet de 10% korting die je bij Dell kunt krijgen als student ;)

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55
CCJJVV schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:19:
Vergeet je niet de 10% korting die je bij Dell kunt krijgen als student ;)
Code heb ik al :) Toch bedankt voor de tip

iRacing Profiel

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:36

TVL

Heeft jouw zusje deze laptop al ontvangen? Heb deze vandaag voor mijn dochter besteld omdat ze naar de middelbare school gaat. Wat zijn jouw eerste indrukken?

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik de 10% kortingscode van Dell voor studenten kan vinden

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:36

TVL

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 20:32:
Kan iemand mij vertellen waar ik de 10% kortingscode van Dell voor studenten kan vinden
Ik zou zeggen, neem eens een kijkje bij deze link:
[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2
Pagina: 1