Welke PS4 moet ik hebben?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 09:32
Hi guys,

ik was van plan halverwege deze maand een PS4 te gaan kopen, totdat ik de berichten over de Neo zag van afgelopen dagen. Ik dacht meteen "#*&$.. welke moet ik nu nemen?". Ik wil absoluut niet een half jaar wachten, maar ik zou er ook van balen dat als de NEO straks is geïntroduceerd dat ik een PS4 voor de helft van het geld had kunnen aanschaffen.

Dus eigenlijk 3 vragen:
  1. Welke console: de PS4 of wachten op de de NEO?
  2. In geval van de PS4: Welk model? Ik las iets over de CEH-1200 ofzo..?
  3. Wat is een reële 2e hands prijs voor de PS4, rekening met een eventuele prijsdrop na de aankondiging NEO?
Voor wat betreft mijn gaming stijl, mocht dat van invloed zijn: liever 2e hands game voor €25 dan kopen op launch day voor €60. Bij voorkeur ook meer adventure/casual games, geen high-FPS shooters zoals COD. Destiny wel, overigens.

Ja, ik weet dat het gissen wordt, maar toch wil ik wat voorbereid zijn.. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Sjeefr op 09-08-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
de nieuwe wordt 7 september onthult dus ik zou nog even daar op wachten, dan volgt hopelijk ook een release datum en kun je een betere keuze maken,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Had natuurlijk niet gewoon in het PS4 topic gekund dit.

Punt 1 kunnen we niet voor jou beslissen, punt 2 kun je zelf opzoeken, punt 3 is glazen bol werk want niemand weet wat de Neo gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als je nu een PS4 wil hebben zou ik 'm gewoon nu kopen. Prijs zal vast een euro of 50 dalen nadat de Neo beschikbaar komt, of het het waard is om te wachten is aan jou.