Toon posts:

Grado SR-100 Ken je die?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand dit ding. Er staat nu een Demo te koop bij S&B. Ik gebruik hem alleen voor op de computer. En daarbij mag je aan alles denken, muziek, film, spelletjes. Dat vind ik wel 300,- waard. Kostte 500,-

Als het niet geschikt is voor dit, dan haal ik hem niet. Ik ben vooral beneiuwd hoe BASS klinkt met det ding. Iemand info?!?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Het type zelf ken ik niet. Maar Grado ken ik wel. Die maakt hele goeie koptelefoons, die ook geschikt zijn om op een portable te gebruiken. De basweergave is prima, net als de rest trouwens. Ga maar eens luisteren en verbaas je over de kwaliteit :)

En natuurlijk om korting vragen >:) voor 250 moet je hem ook mee kunnen nemen..

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat nu al in de aanbieding van 495,- --> 295,-

Ik kan alleen een review uit 1992 vinden, dus wil ik wel zeker weten oftie goed is. Tot nu toe alleen maar een SR40, 60, 80, 125 , 225, 235 gevonden. De SR-100 is nergens te vinden, tenzij je spaans of italiaans kent of weet ik veel wat voor een taal dat is.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 11:04 schreef Jamez_Joint het volgende:
Hij staat nu al in de aanbieding van 495,- --> 295,-

Ik kan alleen een review uit 1992 vinden, dus wil ik wel zeker weten oftie goed is. Tot nu toe alleen maar een SR40, 60, 80, 125 , 225, 235 gevonden. De SR-100 is nergens te vinden, tenzij je spaans of italiaans kent of weet ik veel wat voor een taal dat is.
Ik ken wel iemand die spaans en italiaans kan. Hij heet Fish, Babel Fish. Hij heeft een eigen vertaal homepage :D

Verwijderd

Owja das de broer van Albert. Albert Vista. ken hem wel ja. vertaalt wel rete brak maar beter dan niets.

Hmz. Heb bij S&B wel eens wat grado's gehoord. Erg mooi geluid maar ze zitten vaag. Ga er gewoon heen, luister en kijk of je het wat vind. probeer anders een akg sennie of sony. voor 300,- heb je zeker een hele nette koptelefoon. Echter liever heb je gewoon een aardige koptelefoon voor FL 200,00- en een set goede speakers en aardige versterker.

Verwijderd

Topicstarter
Voorlopig vind ik mijn Altec Lansing ACS 295 meer dan zat. Maar ik ben dat gezeik van vrouwtje zo zat. Ik heb zo een draadloosding voor haar gekocht, loopt ze nog te zeiken dat ik teveel lawaai maak en dat dat ding te groot is. Wat een gezeik :)

Dan koop ik lekker een mooie en goede koptelefoon voor mezelf...ten koste van haar *D
Pagina: 1