antenne vervangmiddel?

Pagina: 1
Acties:

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:36
He, ik ben mijn antenne van mijn ericcson T10s kwijt, hij was al enige tijd kapot, er zat een klein schuertje in de tel. waardoor de antenne er telkens uitviel, maar nu ben ik hem waarschijnlijk onderweg ergens verloren.
Wat kan ik als vervang middel gebruiken?

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Nieuwe telefoon? :P

Als het al is gescheurd zal het 'vervangingsmiddel' ook niet lang blijven hangen...

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:36
nee oke, maar die antenne kon ik nog wel vastzetten met tape, dan bleef ie wel hangen.
Maar is het mogelijk om er ijzer ofzo in te steken? Of iets anders?

Verwijderd

aan elkaar vast solderen misschien?

niet het plastic he, dat gaat zo stinken.

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Paperclip :?

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 13:36

E-Rick

I love it :7

die antennes zijn vast wel ergens te koop (bijvoorbeeld op de markt waar ze ook frontjes enzo verkopen, of bij de technische dienst van Ericsson), en dan plak je m toch gewoon vast met secondelijm??
Mijn vader heeft trouwens meer dan een jaar zonder antenne lopen bellen, met een oude alcatel telefoon. Werkte bijna altijd.

Choose life

Verwijderd

zo'n antenne met blije lichtjes kopen :P

Verwijderd

Met een bord om je nek gaan lopen van: wie heeft zon phone en dan een plaatje van die ericson... dan komt er een en zeg je: mag ik em even zien, u maakt nu kans op 1000,-!!! die gek laat em dan zien en vraag je ff of je mag voelen... en dan perongeluk laten vallen zodat de antenne afbreekt... daar zet je dan je fout op en zegt sorry! die gast gaat een politie halen en hoppa... antenne pakken en weglopen :) hehe... IMHO!!! :) niet egt doen dus he! krijgje probs mee! :)

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb een a2618 :'(
mij antenne is ook weg
heb er een paperclip tussen gepropt en het werkt uitsteken :)

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Op woensdag 27 juni 2001 13:49 schreef MrFreeman het volgende:
Met een bord om je nek gaan lopen van: wie heeft zon phone en dan een plaatje van die ericson... dan komt er een en zeg je: mag ik em even zien, u maakt nu kans op 1000,-!!! die gek laat em dan zien en vraag je ff of je mag voelen... en dan perongeluk laten vallen zodat de antenne afbreekt... daar zet je dan je fout op en zegt sorry! die gast gaat een politie halen en hoppa... antenne pakken en weglopen :) hehe... IMHO!!! :) niet egt doen dus he! krijgje probs mee! :)
Owwwwwwwwwwwww! Ik dacht zowaar dat het wel was bedoeld om echt te doen!! |:( Maar het is wel heel goed verzonnen! :)

Verwijderd

er zijn zal winkels waar je vervangende antennes kan kopen.. en als je kpn hebt..? geen antenne nodig >:)
Pagina: 1