Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Games zoals Battlefield 1 , WoW en nog wat meer.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Rond de 1300 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Alleen naar vrienden toe dat is waarom ik een laptop wil en geen desktop koop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb nu een Asus laptop en bevalt me zeer goed alles is er goed aan. Maar ik sta open voor andere merken. Het liefst heb ik er een SSD in vanwege de snelheid.
Nu kopen of wachten tot de GTX 1000M series ?
Ik vraag me af wat beter is omdat ik heb gehoord dat de GTX 1000M series onderweg is. dus om te wachten op die series of nu een laptop aanschaffen met een GTX 960M bijv.
Hier een laptop die ik voorbij zag komen en mij wel aanspreekt. Maar ik zit te twijfelen of ik een Asus moet nemen.
B.v.d
Games zoals Battlefield 1 , WoW en nog wat meer.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Rond de 1300 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Alleen naar vrienden toe dat is waarom ik een laptop wil en geen desktop koop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb nu een Asus laptop en bevalt me zeer goed alles is er goed aan. Maar ik sta open voor andere merken. Het liefst heb ik er een SSD in vanwege de snelheid.
Nu kopen of wachten tot de GTX 1000M series ?
Ik vraag me af wat beter is omdat ik heb gehoord dat de GTX 1000M series onderweg is. dus om te wachten op die series of nu een laptop aanschaffen met een GTX 960M bijv.
Hier een laptop die ik voorbij zag komen en mij wel aanspreekt. Maar ik zit te twijfelen of ik een Asus moet nemen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Lenovo IdeaPad Y700-15ISK 80NV00PLMH | € 1.199,- | € 1.199,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.199,- | |
B.v.d
[Battle.net: Forsaken#22243]