Toon posts:

Outlook loopt vast bij klikken op afspraak

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij 1 specifieke afspraak in Outlook (kantoorversie) loopt heel outlook vast als ik er op klik, maar ook klik met rechtermuisknop. Zelfs als ik een acceptatiebericht ontvang en ik klik daar op of zelfs op de map waar dit bericht in staat loopt het vast. Ik kan de afspraak dus niet verwijderen, kan er niks aan veranderen. Kan nu dus zelfs een hele map niet meer benaderen, omdat dan meteen Outlook vastloopt en ik moet het echt via taakbeheer afsluiten.

Het is de pc op mijn werk, maar de IT helpdesk kan mij niet helpen... Het is Microsoft Office Proffesional 2010.

Ik kan niks proberen eigenlijk... Ik heb gezocht op internet, maar vind geen vergelijkbare vraag. Ik wil dus eigenlijk de afspraken uit de agenda kunnen halen en deze opnieuw plannen. Het lijkt alsof er een soort bug in zit, maar wat? Geen idee..

Hopelijk kan iemand mij helpen, want dit werkt echt niet!

Groeten Rachel

Beste antwoord (via Verwijderd op 09-08-2016 14:05)

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 19:45
Ga eens naar je webmail en verwijder de desbetreffende afspraak en controleer het daarna nog eens in outlook.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 14:58

OgWok

U.N.C.L.E.

Wel heel vreemd dat je op je werk geen ondersteuning krijgt om dit op te lossen. Is dit het nieuwe werken?
De leidinggevende eens aan zijn jas trekken, als die er is.

[ Voor 22% gewijzigd door OgWok op 09-08-2016 13:51 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-09 19:45
Ga eens naar je webmail en verwijder de desbetreffende afspraak en controleer het daarna nog eens in outlook.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Ewivis,

Geweldig, tot dus ver kan ik nu het overleg verwijderen! Wat fijn! Ik ga alle overleggen eruit halen en opnieuw plannen, hopelijk gebeurt dit niet nog een keer. Hartelijk dank voor je snelle reactie.

Groeten Rachel