Prijs toevoegen, Webshop toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaltgaan
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-05-2024
Het gaat over het volgende product: pricewatch: LG 29UM68-P Zwart

Ik merkte juist op dat http://www.vandenborre.be/scherm-muis-toetsenbord/pc-scherm niet in de lijst staat, kan dit toegevoegd worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:14

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

zaltgaan schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:42:
Het gaat over het volgende product: pricewatch: LG 29UM68-P Zwart

Ik merkte juist op dat http://www.vandenborre.be/scherm-muis-toetsenbord/pc-scherm niet in de lijst staat, kan dit toegevoegd worden?
Wij kunnen alleen shops tonen die bij ons een Pricewatch Manager abonnement afnemen. Van Den Borre heeft geen account bij ons, dus hebben we geen prijzen van hun. In dit geval is het zelfs zo dat zij zelf hebben aangegeven geen gebruik te willen maken van de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0wnisher
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20-05 00:10
De Galaxy Tab s6 8GB 256GB is te koop voor 719 euro dat is goedkoper dan de goedkoopste pricewatch van tweakers a 799 euro

https://www.mediamarkt.nl...b-wifi-grijs-1632705.html

Mediamarkt had toch wel een abo bij jullie of ben ik nu in de war met een anderen webshop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@p0wnisher Soms kiezen shops ervoor om bepaalde producten niet in hun productfeed die wij uitlezen op te nemen. En dat is in dit geval ook, de 128GB varianten van de Tab S6 staan er netjes in, maar alle 256GB versies weer niet. Dat is iets wat Mediamarkt aan hun kant moet aanpassen, tenzij ze dit met een reden hebben gedaan. Wat die reden dan weer is, geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0wnisher
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20-05 00:10
Glaanie thanks voor je snelle reactie :)
Mischien gaan we het nog mee maken of niet , Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
N.a.v. de review van de Teufel Motiv Go, vind ik het wel jammer dat daar geen prijs bij staat. Een prijs is snel gevonden. Maar kan die dan ook in de pricewatch, en hoe?

In de FAQ staat (nog?) dat ik die toe kan voegen, maar ik kon de knop niet vinden. (De shop blijkt al (2x) in de database te staan.) Dus op naar dit forum en daar kwam dit topic naar boven.

Op basis van de posts hierboven krijg ik de indruk dat de FAQ wat jaren achter loopt? Kan die info bijgewerkt worden dan?

En wel jammer; helemaal geen prijs bij zo'n aangeraden speaker is toch een gat in de informatie..

[ Voor 14% gewijzigd door Gwaihir op 02-07-2021 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Gwaihir producten kan je laten toevoegen, prijzen niet. Webshops moeten betalen om opgenomen te worden in de Pricewatch. Niet alle shops kiezen daarvoor.

Eigenlijk wat @Glaanie ook aangeeft in: Glaanie in "Prijs toevoegen, Webshop toevoegen?"

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 02-07-2021 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ja, dat is vlak hierboven: dat las ik net, zoals ik zei.

Maar dan stuurt de FAQ me toch de bietenbrug op? Dus.. fijne FAQ |:(.

En hoe wordt een auteur dan geacht een indruk van prijs te geven?

[ Voor 24% gewijzigd door Gwaihir op 02-07-2021 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@Gwaihir De FAQ klopt op dat punt inderdaad niet. Ikzelf heb die rechten niet, ik heb een collega gevraagd dat deel aan te passen, dus dat is straks weg of aangepast.

Wel vond ik het vreemd dat juist hier geen prijzen bij staan, aangezien we Teufel wel als shop met een betaald abonnement hebben. Plus ik heb 'm gisteren bij Hardware info online gezet en daar stond wel een prijs van Teufel bij. Wij hadden simpelweg de EAN-codes er niet bij staan, waarschijnlijk waren die nog niet bekend op het moment van toevoegen. De codes staan er nu wel bij en ik heb de feedimport van Teufel een schop gegeven, er staan nu netjes prijzen bij (alleen van Teufel, want hun lijken de monopolie te hebben op de verkoop van hun eigen producten): https://tweakers.net/draa...-go_p1276016/vergelijken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

De bewuste tekst is aangepast, we zijn nog beetje met de precieze tekst bezig, maar het foute stukje is in ieder geval weg nu.
Pagina: 1