Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag VR werelden willen kunnen scheppen. Ik werk sinds een aantal maanden met het 3D programma Blender. Ik animeer hier nog niet mee, maar wil dit wel in de toekomst verder kunnen onderzoeken. Ik wil graag dat het renderen zo kort mogelijk duurt, zodat ik spontaner kan werken. Ableton Live en Agisoft Photoscan gebruik ik ook en ik wil me in Mandelbulb gaan verdiepen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er wel € 2000 voor over.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een scarlett 2i4...werk nu op crappy laptop en iMac (uit 2012) van vriendin.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
6 core zou goed moeten zijn voor zware grafische bewerkingen, en een 1070 wil ik voor VR.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het uiterlijk of formaat van de case is voor mij onbelangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik weet niet veel van het bouwen van PCs en van specificaties af. Ik heb me er pas een tiental dagen in verdiept en heb nu een lijstje waar ik dan ook wat onzeker over ben: is dit allemaal compatible? Zie ik iets over het hoofd? Kan ik betere keuzes maken qua kosten of kwaliteit?
Ik zou graag VR werelden willen kunnen scheppen. Ik werk sinds een aantal maanden met het 3D programma Blender. Ik animeer hier nog niet mee, maar wil dit wel in de toekomst verder kunnen onderzoeken. Ik wil graag dat het renderen zo kort mogelijk duurt, zodat ik spontaner kan werken. Ableton Live en Agisoft Photoscan gebruik ik ook en ik wil me in Mandelbulb gaan verdiepen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb er wel € 2000 voor over.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een scarlett 2i4...werk nu op crappy laptop en iMac (uit 2012) van vriendin.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
6 core zou goed moeten zijn voor zware grafische bewerkingen, en een 1070 wil ik voor VR.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het uiterlijk of formaat van de case is voor mij onbelangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik weet niet veel van het bouwen van PCs en van specificaties af. Ik heb me er pas een tiental dagen in verdiept en heb nu een lijstje waar ik dan ook wat onzeker over ben: is dit allemaal compatible? Zie ik iets over het hoofd? Kan ik betere keuzes maken qua kosten of kwaliteit?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6800K Boxed | € 448,80 | € 448,80 |
| 1 | Asus X99-A II | € 272,95 | € 272,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB | € 453,75 | € 453,75 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,94 | € 29,94 |
| 1 | Crucial CT2K16G4DFD8213 | € 130,75 | € 130,75 |
| 1 | Corsair CX750M | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.932,58 | |