Toon posts:

4K GAME TV (PS4/PS4 NEO)

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Binnenkort ga ik een nieuwe tv aanschaffen waarmee ik voornamelijk zal gaan gamen (ik kijk bijna nooit tv zenders). Ik ben nieuw op dit forum en wilde graag jullie kennis en expertise inwinnen, omtrent Frame rates/ FPS etc. Hier ben ik zelf namelijk niet helemaal in thuis :*)

Mijn budget ligt tussen de 600 en 900 euro. Het liefst wil ik een 4K TV, aangezien de PS4 NEO binnenkort zal verschijnen.

Graag hoor ik welke tv prijs/kwalitatief het beste is? Wat zijn jullie eigen ervaringen?

Bij deze alvast bedankt allemaal voor jullie reacties.

Alle reacties

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:51
ik ga binnenkort waarschijnlijk ook een ps4neo aanschaffen, en de tv voor mij die het moet gaan worden is de 65ks8000... misschien als je even wacht dat de 49 versie aan het eind van dit jaar wat goedkoper gaat worden

Verwijderd

Topicstarter
Die tv kost 3500 8)7 ? Ligt ver boven mijn budget
harley2009 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:55:
ik ga binnenkort waarschijnlijk ook een ps4neo aanschaffen, en de tv voor mij die het moet gaan worden is de 65ks8000... misschien als je even wacht dat de 49 versie aan het eind van dit jaar wat goedkoper gaat worden

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Welkom op het forum. Dit is echter niet de manier waarop het werkt. Van de gebruikers wordt verwacht dat ze er zelf ook de nodige moeite in steken. Check Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens even.

Daarnaast horen dergelijke topic thuis in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Daar kun je vele soortgelijke topics vinden waarmee je veel informatie kan verzamelen.

Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.