Lang heb ik getwijfeld of ik het hier zou vragen, toch doe ik het maar want ik zoek al een maand en ben er wel klaar mee 
Ik zoek een laptop voor op reis moet dus klein en compact zijn en een grote hdd zodat ik geen draagbare hdd mee moet sjouwen.
Onder de 14 inch, plat (dun)
Full hd hoeft niet
Onder de 500 euro.
Tot aan hier lukt het mij nog redelijk. Maar dan kom ik bij de processor..
Voor 600 euro heb ik alles wat ik wil met een ï3
En voor 350/500 heb ik alles wat ik wil met een celeron processor.
Ik doe van alles met de laptop, van films kijken tot Photoshop (proberen) het hoeft niet de snelste te zijn.
Mijn vraag is: wat zou ik doen ï3 voor flink wat mee geld of een celeron of misschien sla ik nog een processor over?
En misschien kijk ik op de verkeerde plek maar welke sites kijken jullie? Of mag ik dat niet vragen .
Ik zoek een laptop voor op reis moet dus klein en compact zijn en een grote hdd zodat ik geen draagbare hdd mee moet sjouwen.
Onder de 14 inch, plat (dun)
Full hd hoeft niet
Onder de 500 euro.
Tot aan hier lukt het mij nog redelijk. Maar dan kom ik bij de processor..
Voor 600 euro heb ik alles wat ik wil met een ï3
En voor 350/500 heb ik alles wat ik wil met een celeron processor.
Ik doe van alles met de laptop, van films kijken tot Photoshop (proberen) het hoeft niet de snelste te zijn.
Mijn vraag is: wat zou ik doen ï3 voor flink wat mee geld of een celeron of misschien sla ik nog een processor over?
En misschien kijk ik op de verkeerde plek maar welke sites kijken jullie? Of mag ik dat niet vragen .