Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxoffire33
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-03 05:27
Hallo, ik heb een probleem met een android telefoon.
Ik heb een Huawei y625-u51 liggen die elke keer bij het opstarten de fout geeft dat de encryptie niet klopt, en dat hij gereset moet worden.
dat heb ik ook geprobeerd, maar als ik de telefoon daarna weer start, krijg ik weer dezelfde fout.

Ik heb de telefoon nu in debug mode gestart en gezegt dat ik via een adb image wil updaten.
nadat ik het comando adb sideload /path/to/update.app heb ingetyped installeerd de telefoon de update. na het herstarten krijg ik nog steeds de encryptie fout.

ik heb ook gebrobeerd om een rom te instaleeren van een sd kaart, maar lijkt de telefoon niet te willen doen.
ik heb de zelfde sd kaart in een andere telefoon gestopt en die wilde de rom wel installeren (wat uiterraard niet kon omdat het voor dat toestel niet de juiste rom was).

ik heb de juste firmware van de site van huaway gedownload.
Ik heb de firmware van de horganse website gedownload op de nederlandse site krijg ik alleen de firmware voor de y625-u32.
ik heb zelf weinig ervaring met android, weet iemand hoe ik kan zorgen dat de telefoon weer normaal start?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:00
Het lijkt vaker voor te komen bij bepaalde Android toestellen, niet enkel jouw Huawei. Staan wat how-to video's op YouTube, al geprobeerd?

YouTube: How to fix Encryption unsuccessful MTK Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxoffire33
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-03 05:27
Ik heb ook al op youtube gezocht, en ben de video die je stuurde ook al tegen gekomen, ik heb daarvan de eerste drie opties ook al geprobeerd, maar die werkten niet.

de vierde optie wilde ik graag proberen, maar daar heb ik niet de juste bestaden voor, en weet ook niet waar ik die zou moeten vinden.
ik heb nu alleen een update.app, Hueawei lijkt de nodige bestanden ook niet aan te bieden, en ik kan ook geen custom rom vinden met de juste bestanden.
ik heb wel een stock android rom gevonden maar ik weet niet of dat werkt, en ik weet ook niet of ik de img bestanden een voor een of tegelijk moet uploaden naar de telefoon, ik heb ook al met huawei support geproken en die dachten ook niet dat dit zou werken.
dus ik zal denk ik wel ofwel de originele rom bestanden of een compatibele custom rom nodig hebben, maar ik weet niet waar ik die zou kunnen verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie31
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-07 16:35
Kent iemand een ( betrouwbare site) om software/ custome rom android 5 te downloaden voor mn huawei y625

14 x Suntech STP285 (-87 graden OOZ) - 2 x Bisol BMU250 (180 graden Z) - Omnik 4.0 TL - Soladin 600 - Airco Daikin Comfora FTXP-M35 - RXP35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Snarfie31 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:11:
Kent iemand een ( betrouwbare site) om software/ custome rom android 5 te downloaden voor mn huawei y625
Maak even een nieuw topic aan, want dit topic gaat over encryptie en heeft niks te maken met custom roms.

Dit topic is gesloten.