Dit topic kan gesloten worden, ik open een nieuwe met alleen het printprobleem.
Hoi! Ik heb Windows 10 onlangs geinstalleerd. Nu is het zo dat bewegen van de muis en windows nogal schokkerig gaat meestal. Ik heb het probleem opgenomen, het is hier te zien:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ESrSf_lSAhs&feature=youtu.be]
Zoals je ziet sleep ik taakbeheer heen en weer, en hapert hij de hele tijd. Vlak nadat ik het systeem window geopend heb, blijft de muis even hangen vlak boven dit window.
Mijn systeem:
Processor: i5 6500
Moederbord: Gigabyte GA-H170-D3HP
Geheugen: Corsair 2x8GB, DDR4, 2133MHz, CL13, Vengeance LPX
Videokaart: Radeon HD 5750 - 512 MB GDDR5
Muis: Logitech M510 draadloos
Van alles de laatste drivers, bios geflasht naar versie 4.
Ik heb zojuist (onder het schrijven van deze post) een bedrade (USB) muis aangesloten, en die heeft niet dat schokkerige. Gecombineerd met het feit dat ik ineens niet meer kan printen met mijn Epson XP-760 (wel scannen) doet mij vermoeden dat er een probleem is met de USB poorten/drivers...
Ik ga eens even mijn bios terugflashen, kijken of dat helpt. Zo niet, dan hoop ik dat iemand nog een idee heeft...
Groetjes, Daan
Update: teruggeflasht naar f1. Het schokkerige is nu weg.
Hoi! Ik heb Windows 10 onlangs geinstalleerd. Nu is het zo dat bewegen van de muis en windows nogal schokkerig gaat meestal. Ik heb het probleem opgenomen, het is hier te zien:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ESrSf_lSAhs&feature=youtu.be]
Zoals je ziet sleep ik taakbeheer heen en weer, en hapert hij de hele tijd. Vlak nadat ik het systeem window geopend heb, blijft de muis even hangen vlak boven dit window.
Mijn systeem:
Processor: i5 6500
Moederbord: Gigabyte GA-H170-D3HP
Geheugen: Corsair 2x8GB, DDR4, 2133MHz, CL13, Vengeance LPX
Videokaart: Radeon HD 5750 - 512 MB GDDR5
Muis: Logitech M510 draadloos
Van alles de laatste drivers, bios geflasht naar versie 4.
Ik heb zojuist (onder het schrijven van deze post) een bedrade (USB) muis aangesloten, en die heeft niet dat schokkerige. Gecombineerd met het feit dat ik ineens niet meer kan printen met mijn Epson XP-760 (wel scannen) doet mij vermoeden dat er een probleem is met de USB poorten/drivers...
Ik ga eens even mijn bios terugflashen, kijken of dat helpt. Zo niet, dan hoop ik dat iemand nog een idee heeft...
Groetjes, Daan
Update: teruggeflasht naar f1. Het schokkerige is nu weg.
[ Voor 13% gewijzigd door daanh op 08-08-2016 21:58 ]