Keyboard spuiten... HOE?

Pagina: 1
Acties:

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52
Hallo...

Ik zit er al een tijdje aan te denken om mijn keyboard een kleurtje te geven. Maar heb totaal geen ervaring met keyboard-spuiten. Hebben jullie tip's hints, voorbeelden mischien een paar pics?

TNX

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Stappenplan "Keyboard Spuiten":
1. Men slope het keyboard uit elkaar.
2. Men neme de bovenkap.
3. Men ontvette de bovenkap.
4. Men neme primer.
5. Men spuitte de primer in 2 dunne lagen op de bovenkap.
6. Men wachtte.
7. Men spuitte de goede kleur erop.
8. Bij metallic: Men spuitte blanke lak.
9. Men schroeve de zooi weer in elkaar.
10. Klaar is DeX!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• DeX
Dus niet over de toetsen heen???

BTW TNX for da info..

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:18

Boekster

Naimoholic

Kan wel, maar dan moet je iig je bord uit je hoofdje kennen, want je souit ook de letters weg, of met marker de letters erop kalken en dat lijkt me dus geen gezicht.

Music Addicted

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03-2025
Ik zou dat laatste wel eens willen zien.
:)

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Verwijderd

Tja, het blijft een link klusje maar al doende leert men, dacht ik zo... :9~

Ik heb zelf al enige ervaring opgedaan met keyboard spuiten maar het blijft toch erg lastig om te voorkomen dat je toetsen aan elkaar gaan plakken...

en om nou zoals Skef eerst al je toetsen van je plankje af te slopen gaat me net iets te ver voor een beetje jeuk aan je snikkel ;)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Let bij het onderspuiten van je keyboard op dat je geen verf morst. En doe het goed want druipers zijn ook niet leuk.

Verwijderd

keyboard ging bij mij ok, als hij maar uit elkaar lig en goed ontvet is, k heb nu 2 kleuren toetsenbord

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

gewoon ff openschroeven en kappen spuiten, ik heb zo mijn keyboard en monitor gedaan...

keyboard met kwast (sux)
monitor met spuitbus (rulez)

ontvetten was niet echt nodig bij mij...

veel suc6

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 10:19 schreef Skef het volgende:
Stappenplan "Keyboard Spuiten":
1. Men slope het keyboard uit elkaar.
2. Men neme de bovenkap.
3. Men ontvette de bovenkap.
4. Men neme primer.
5. Men spuitte de primer in 2 dunne lagen op de bovenkap.
6. Men wachtte.
7. Men spuitte de goede kleur erop.
8. Bij metallic: Men spuitte blanke lak.
9. Men schroeve de zooi weer in elkaar.
10. Klaar is DeX!
Kan ik primer online bestellen ?! .. en spuitbussen ?! (woon in belgië ..)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ga toch naar een gamma of zo, of kom je liever de deur niet uit? :P Daar kunnen ze je meteen helpen met uitzoeken van de juiste verf :)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Voor de toetsen kan je eventueel eerst spuiten.
Dan plaklettertjes erop ( bij de boekhandel te koop )
En daarna blanke lak eroverheen..

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 21:55 schreef GambitRS het volgende:
ga toch naar een gamma of zo, of kom je liever de deur niet uit? :P Daar kunnen ze je meteen helpen met uitzoeken van de juiste verf :)
Eindelijk iemand die me begrijpt ;)

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Ga gewoon ff naar de eerste de beste verfwinkel, en vraag naar Motip lak. Dit is goeie lak, en ook nog redelijk betaalbaar.

(Is dit reclame of niet?)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Ik heb eens op een site van iemand die dat gedaan had gelezen dat je de letters er terug kan opzetten door zo van die krasletters op de toetsen te krassen. Je kent dat wel, zo'n plastiek-achtig papiertje waarop lettertjes staan die je eraf kan krassen met een balpen of zo.

Verwijderd

Nog een tipje: leg je toetsen in de juiste volgorde op een groot papier met vakjes met de letter in of zo, anders mag je gaan puzzelen.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Op donderdag 28 juni 2001 11:20 schreef Feeree het volgende:
Nog een tipje: leg je toetsen in de juiste volgorde op een groot papier met vakjes met de letter in of zo, anders mag je gaan puzzelen.
:? Als je toch al de letters opnieuw op de toetsen gaat maken boeit het toch ook niet wat er op stond?
Als ze maar dezelfde vorm hebben...

• DeX
Als je gewoon over de letters heenspuit maakt het toch weinig uit. Ik ken het toetsenbord toch wel uit mijn kop... moet alleen de j en f hebben... maar daar zit een stipje op...

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Ik denk dat ik heel veel respect ga hebben voor diegene die de lettertjes er strax mooi recht opgeplakt heeft...

Want ik schat in dat dit nog wel eens verkeerd kan gaan...

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 11:41 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:

[..]

:? Als je toch al de letters opnieuw op de toetsen gaat maken boeit het toch ook niet wat er op stond?
Als ze maar dezelfde vorm hebben...
Het probleem is niet de letters onderling, maar de vorm. Het werkt gewoon veel sneller als je ze op de juiste plaats liggen hebt, zodat je niet moet gaan zoeken naarde juiste binnen een hele hoop?
Oke, per soort samenleggen is ook al goed.
Pagina: 1