Ik heb van deze tweaker een moederbord overgenomen: een MSI Z170A PC MATE (https://tweakers.net/aanb...70a-pc-mate-veiling!.html). Bij ontvangst bleek echter dat enkele van de pinnetjes waren omgebogen, wat het moederbord compleet onbruikbaar maakt. Ik heb met deze tweaker contact gehad en het probleem uitgelegd.
Echter is het gesprek sinds 24 juli eenzijdig geworden en heb ik geen reactie meer ontvangen, vanwaar ik dus hier mijn probleem wil voorleggen en mijn review wil aanpassen. (Ik heb rekening gehouden dat de persoon op vakantie kan zijn maar na ruim 2 weken verwacht ik wel dat men een reactie kan opbrengen in zo'n situatie.) Om deze reden is er ook geen akkoord bereikt, want mijn gesprekspartner reageert niet.
De nieuwe review is te vinden in de DM's
Bij voorbaat dank.
Julian
Echter is het gesprek sinds 24 juli eenzijdig geworden en heb ik geen reactie meer ontvangen, vanwaar ik dus hier mijn probleem wil voorleggen en mijn review wil aanpassen. (Ik heb rekening gehouden dat de persoon op vakantie kan zijn maar na ruim 2 weken verwacht ik wel dat men een reactie kan opbrengen in zo'n situatie.) Om deze reden is er ook geen akkoord bereikt, want mijn gesprekspartner reageert niet.
De nieuwe review is te vinden in de DM's
Bij voorbaat dank.
Julian