Wijziging User Review - 670902 529401

Pagina: 1
Acties:
  • 511 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian.S
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 20:10
Ik heb van deze tweaker een moederbord overgenomen: een MSI Z170A PC MATE (https://tweakers.net/aanb...70a-pc-mate-veiling!.html). Bij ontvangst bleek echter dat enkele van de pinnetjes waren omgebogen, wat het moederbord compleet onbruikbaar maakt. Ik heb met deze tweaker contact gehad en het probleem uitgelegd.
Echter is het gesprek sinds 24 juli eenzijdig geworden en heb ik geen reactie meer ontvangen, vanwaar ik dus hier mijn probleem wil voorleggen en mijn review wil aanpassen. (Ik heb rekening gehouden dat de persoon op vakantie kan zijn maar na ruim 2 weken verwacht ik wel dat men een reactie kan opbrengen in zo'n situatie.) Om deze reden is er ook geen akkoord bereikt, want mijn gesprekspartner reageert niet.

De nieuwe review is te vinden in de DM's

Bij voorbaat dank.
Julian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hoi Julian, graag even de tegenpartij via een DM op de hoogte brengen van dit topic en onderling tot een besluit komen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Julian.S
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 20:10
Hallo,
Ik heb mijn gesprekspartner geDMd laatst dat ik de review wilde veranderen, maar mijn gesprekspartner heeft nog steeds niet gereageerd. (Sinds 24 juli)

Mvg
Julian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Review bij deze aangepast aangezien tegenpartij niet de moeite neemt te reageren.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.