Mijn vraag
Ik heb een PC in onderdelen besteld. Alles doet het het behalve de videokaart (MSI GTX 970 4G). Dit is tevens ook het enige onderdeel dat ik 2ehands heb gekocht. In de Bios wordt de kaart niet gedetecteerd (zie foto)
Mijn specificaties:
MSI gtx 970 4G gaming
i5 6500 met Mugen 4 cooling
Asus H170 Pro gaming
Corsair RM550X
2x8GB corsair 2133mhz geheugen
Fractual Design R5
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Bios revisie 1810 (meest recente)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Toen ik de kaart kocht heb ik het draaiend gezien met een benchmark van Tomb Raider
Ik heb de nieuwe PC getest met een MSI gtx 960 4g en een ASUS STRIX 970 DirectCU II. Beide werkte. Ik heb de MSI 970 ook in een andere PC gestopt en werkte daar niet in.
De iGPU werkt ook gewoon.
Ik heb een paar foto's gemaakt om te laten zien hoe de kaart in de PC zit en wat de BIOS zegt dat erin zit.

Ik heb een PC in onderdelen besteld. Alles doet het het behalve de videokaart (MSI GTX 970 4G). Dit is tevens ook het enige onderdeel dat ik 2ehands heb gekocht. In de Bios wordt de kaart niet gedetecteerd (zie foto)
Mijn specificaties:
MSI gtx 970 4G gaming
i5 6500 met Mugen 4 cooling
Asus H170 Pro gaming
Corsair RM550X
2x8GB corsair 2133mhz geheugen
Fractual Design R5
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
Bios revisie 1810 (meest recente)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Toen ik de kaart kocht heb ik het draaiend gezien met een benchmark van Tomb Raider
Ik heb de nieuwe PC getest met een MSI gtx 960 4g en een ASUS STRIX 970 DirectCU II. Beide werkte. Ik heb de MSI 970 ook in een andere PC gestopt en werkte daar niet in.
De iGPU werkt ook gewoon.
Ik heb een paar foto's gemaakt om te laten zien hoe de kaart in de PC zit en wat de BIOS zegt dat erin zit.