ok mensen, hier de pics van mn homemade fanbusje 

wat vind je ervan, of heb je nog tips, laat het weten!

wat vind je ervan, of heb je nog tips, laat het weten!

Verwijderd
das mn cpu-fan, niet fijn als ie echt uit gaatOp woensdag 27 juni 2001 09:58 schreef Hawk666 het volgende:
ziet er erg strak uit, maar waarom is dat middelste knoppie anders dan de rest? andere functie zeker
heb ze nog niet binnen, vandaag komen Fop32 met arctic en blue orb, gaan er allebei op. Maar ik moet nog 1 80mm koeler in de stad gaan halen voor de voorkant.Op woensdag 27 juni 2001 09:58 schreef _MaLa_ het volgende:
mooi gedaan ik heb zelfde kast en dvd speler ! haah euhm laat je coolers eens zien !!!
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
je hebt zeker kabel/adsl internet?Op woensdag 27 juni 2001 10:30 schreef _MaLa_ het volgende:
[afbeelding]
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.
12V, 7V en uit. Hartstikke stil, alleen is t wel jammer dat de toerenteller van de cpufan het niet op 7V doet.Op woensdag 27 juni 2001 09:59 schreef Hawk666 het volgende:
is tie trouwens alleen 12 volt of ok 5?
ik heb ze besteld en ze komen waarschijnlijk over een week of 2 weken hiero aan. add me maar met icq: 53458735Op woensdag 27 juni 2001 10:40 schreef _MaLa_ het volgende:
he neographical heb jij trouwens niet voor mij een casebadge over van een thunderbird wil er echt graag 1 hebben voor me hxje
komt misschien nog, daarom zit er ook zoveel ruimte tussen de schakelaars, 17mm. Lijkt me genoeg om misschien ooit nog een paar leds in te bouwenOp woensdag 27 juni 2001 10:38 schreef digitaldead het volgende:
damn.. die foto's zijn toch bagger kwalteit.. resize ze dan!!![]()
mod is verder wel netjes.. ahoewel ik der nog wel voor zou kiezen om nog iets met licht rondom je schakelaars te doen..
bedankt, was ook de bedoeling om het simpel te houden. K heb trouwens wel mzzl gehad met die schakelaars, ik heb er 4 van voor 5 piek, terwijl ze eigen 10 piek zijnMooi gedaan, eenvoud siert toch wel
k heb er een paar binnen, voor de athlon dan. 3 stuks mag je hebbenOp woensdag 27 juni 2001 10:40 schreef _MaLa_ het volgende:
he neographical heb jij trouwens niet voor mij een casebadge over van een thunderbird wil er echt graag 1 hebben voor me hxje