Mijn laatste 10km ei gaf vanmorgen een Chansey van 357 CP. Ik zal hem maar Dirty Harry noemen.
Volgens de Calculator/Evaluator combo issie 91% met HP15/A11/D15. Niet verkeerd voor mijn eerste Chansey. Met 20 candy.
Nouhoooou!! Als we nou met zn allen positieve gedachten naar mn ei uitstralen komt er vast wel iets heel moois uit 
Al mn 10km eieren zijn:
2x Nicki minaj, 3x Onyx, 2x Omanyte, 2x Kabuto, 1x Pinsir en 1x Eevee geweest..
PS: en ook nog een keer een Electabuzz..
Dus dat $#^^%^#%# spel is me wel wat verschuldigd
Al mn 10km eieren zijn:
PS: en ook nog een keer een Electabuzz..
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 26-08-2016 09:50 ]
Niet miepen! Je hebt nu al 10 10km eieren meer gehad dan ikpoor Leno schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:48:
Nouhoooou!! Als we nou met zn allen positieve gedachten naar mn ei uitstralen komt er vast wel iets heel moois uit
Al mn 10km eieren zijn:

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Eevee en Pinsir missen nog in dat lijstje... Dat zijn de enige die je pas 1 keer hebt gehadpoor Leno schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:48:
Al mn 10km eieren zijn:
Tsja, en die je uberhaupt nog niet hebt gehad.... Die krijg je pas als je 5 10 km eitjes tegelijk hebt!
* IdieEasy rent
Ik begin te vermoeden dat áls er een sortering is, het puur op CP is. Vooral omdat er sowieso standaard op CP wordt gesorteerd.
Oeh! Dat zou kunnen! En dat betekent dat deze 10km (op tweede plak, na eerste plek inf. incubator), dit de hoogste is!!!
Als ik nu niet aan de koffie met een peuk had gezeten, was ik gaan lopen! in de auto een stukje gaan rijden
Als ik nu niet aan de koffie met een peuk had gezeten, was ik gaan lopen! in de auto een stukje gaan rijden
[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 26-08-2016 09:53 ]
serieus, heb je je pilletjes van vanochtend wel gehad?poor Leno schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:48:
je hebt 9 10km eieren meer dan ik gehad...
[ Voor 6% gewijzigd door babybel123 op 26-08-2016 09:56 ]
babybel123 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:55:
[...]
serieus, heb je je pilletjes van vanochtend wel gehad?

Hear, hearPB-powell schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:50:
[...]
Niet miepen! Je hebt nu al 10 10km eieren meer gehad dan ik

Ik kan niet ontkennen dat ik daar geluk mee heb gehad ja, dat zeker. Maar als je dan ziet wat voorn moeite je moet doen om die te hatchen en dan vervolgens dat er uit krijgen, tsja dan vraag ik me af of ik niet liever gewoon 2 en 5 had gehad..
Pinsir...poor Leno schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:41:
Maak me nou niet nog zenuwachtiger!
Dit wordt mn beste 10km ei! Ik voel t gewoon!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
bind `m vast met tie-wraps aan de rug van je kat of hond, zet je schermdimmer uit (of op zo lang mogelijk aan in ieder geva) en hoppa!poor Leno schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:01:
Maar als je dan ziet wat voorn moeite je moet doen om die te hatchenkrijgen, tsja dan vraag ik me af of ik
Dat zijn geen positieve gedachtenstralen naar mijn ei Albantar
Ik heb in het begin < lvl 10 denk ik 2 10km gehad - vrij nutteloos, maar wel handig voor pokédex aan te vullen.
Lange tijd niets gehad.
Enkele dagen geleden lvl 20 geworden en een bepaalde week / weekend veel gewandeld omwille van weekendjes e.d. en ik merkte dat ik sedertdien toch een 6-tal 10km eieren gehad heb. Lijkt mij er op dat als je meer lege plaatsen hebt in je ei onderdeel dat je sneller die 10km krijgt. Op lvl 20 kreeg ik 3 incubators bij dus ging wel snel om lege plaatsen te krijgen. Kan ook zijn dat dat niet klopt en gewoon een gevoel is.
Lange tijd niets gehad.
Enkele dagen geleden lvl 20 geworden en een bepaalde week / weekend veel gewandeld omwille van weekendjes e.d. en ik merkte dat ik sedertdien toch een 6-tal 10km eieren gehad heb. Lijkt mij er op dat als je meer lege plaatsen hebt in je ei onderdeel dat je sneller die 10km krijgt. Op lvl 20 kreeg ik 3 incubators bij dus ging wel snel om lege plaatsen te krijgen. Kan ook zijn dat dat niet klopt en gewoon een gevoel is.
Kan niet! Kijk eens goed naar je pokedex
I bad beat my meat by busting my nuts!
Jazeker wel! Ik heb 2km uit zowel een 5 als een 10 (pidgey) gekregen
Dit was in het begin echter, sindsdien niet meer..

Weet je heel zeker dat het niet stiekem een 2km ei was?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Precies! daar zeg je het al....poor Leno schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:08:
In het begin toen je naar je ei keek en er niets gebeurde door o.a. je battery saver die de app liet vasthangen.
App afsluiten en het ei was al uitgekomen.
Als je dit bij 4 eggs gebeurd (2 tot 10km) dan is het altijd maar de vraag welke wat is.
Heb je net toevallig een Eevee uit je ei, dan wil je dat vaak niet geloven! omdat je ze overal tegen komt.
Dan loop je met de gedachte dat er een kut weedle uit je 10km ei is gekomen omdat je je eevee een 10 min geleden al hebt gevangen
Neenee. Ik weet dit 100% zeker. Ik heb toen ook gelijk gepost hier. (26366363 berichten geleden)murphylee schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:17:
[...]
Precies! daar zeg je het al....
In het begin toen je naar je ei keek en er niets gebeurde door o.a. je battery saver die de app liet vasthangen.
App afsluiten en het ei was al uitgekomen.
Als je dit bij 4 eggs gebeurd (2 tot 10km) dan is het altijd maar de vraag welke wat is.
Heb je net toevallig een Eevee uit je ei, dan wil je dat vaak niet geloven! omdat je ze overal tegen komt.
Dan loop je met de gedachte dat er een kut weedle uit je 10km ei is gekomen omdat je je eevee een 10 min geleden al hebt gevangen
Ik hoop dat je me iets meer credits geeft, dan dat ik niet zou weten hoe ik iets precies heb gehatched
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 26-08-2016 10:20 ]
Gisteren mijn eerste Magikarp in een Gyarados evolved, 84% IV vond ik goed genoeg en ook al heeft de Gyarados niet de beste aanvallen ben ik met Dragon Pulse toch wel blij!
Tevens bijna level 24 en weer zo'n 55 evolves klaar staan dus nog even sparen en ik kan weer een Lucky Egg sessie doen wanneer ik level 24 ben
Tevens bijna level 24 en weer zo'n 55 evolves klaar staan dus nog even sparen en ik kan weer een Lucky Egg sessie doen wanneer ik level 24 ben
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik zal het testen. 
Zal vandaag nog uitkomen. Waarschijnlijk al voordat ik moet werken.
En voor de zekerheid neem ik het op!
Zonder geluid. Want anders horen jullie mij alleen maar klagen.

Ps. Voor de gene die denken dat ik de rode incubator niet heb gebruikt..
Daar zat een 2 + 5km ei in.

Ik zou alleen maar rondjes lopen totdat ze allemaal uitkomenmurphylee schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:24:
Ik zal het testen.
[afbeelding]
Hoe lang heb je daarvoor gespaardmurphylee schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:24:
Ik zal het testen.
[afbeelding]
Gast, dat is echt ziekmurphylee schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:24:
Ik zal het testen.
[afbeelding]
Maar het kan een bug uit het begin zijn geweest want er zijn behoorlijk wat meldingen van geweest...
tot lvl 12 heb ik er 3 gehad, laatste 10 level helemaal geen meer.murphylee schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:24:
Ik zal het testen.
[afbeelding]
Hoe veel mazzel somige mensen kunnen hebben.
Dafuq..... en ik maar wachten op m'n 5e 10km eimurphylee schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:24:
Ik zal het testen.
[afbeelding]

murphylee schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:24:
Ik zal het testen.
[afbeelding]

Ik heb het idee (ongetest, want heb pas 3 eieren op die manier en ik ben alleen, dus RNG kan me in de maling aan het nemen zijn) dat bepaalde pokestop een grotere kans hebben op 10km eieren.ArgantosNL schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:31:
[...]
tot lvl 12 heb ik er 3 gehad, laatste 10 level helemaal geen meer.
Hoe veel mazzel somige mensen kunnen hebben.
Ik heb in 2 dagen tijd 3 10km eieren uit dezelfde pokestop gehaald. Ik had net level 20 bereikt en was dus bijna leeg door de extra incubators (en geen ruimte in mijn bag, ik zat al vol toen ik level 20-21 aantikte)
Dat appraisen is wel echt ontzettend handig om de echte losers meteen in de candy grinder te stoppen zeg! Gewoon meteen na je catch dialog even checken, is het niks? BRRRRRR candy!
Lol dat had ik 5 minuten nadat je daar voor het eerst op hintte al ontkracht. Eieren doen gewoon n stoelendans elke keer als je opnieuw start.poor Leno schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:49:
[...]
Ik dacht t juist wel was bewezen.. Nja we zullen zien! Nog 4 km6km
Dat is dus niet waar. Ze blijven op hun plekje.mark-k schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:41:
[...]
Lol dat had ik 5 minuten nadat je daar voor het eerst op hintte al ontkracht. Eieren doen gewoon n stoelendans elke keer als je opnieuw start.
Gisteren voor de 5e keer een Onix uit mijn 10km ei. Van mij laatste 6 10k eieren waren er 5 Onix... Gelukkig had ik tussendoor een Eevee, daar heb je nog wat aan.
De meest simpele theorie is dat het ID dat ze meekrijgen random is, als een ROWID in een database. Helaas denk ik ook dat dit de juiste is.
Weet je toevallig hoe groot de kans is dat die eieren allemaal uit de zelfde PokéStop komen?Beltoni schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:43:
Gisteren voor de 5e keer een Onix uit mijn 10km ei. Van mij laatste 6 10k eieren zaten 5 Onixen... Gelukkig had ik tussendoor een Eevee, daar heb je nog wat aan.
Klopt, het is een goede eerste selectiePathogen schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:39:
Dat appraisen is wel echt ontzettend handig om de echte losers meteen in de candy grinder te stoppen zeg! Gewoon meteen na je catch dialog even checken, is het niks? BRRRRRR candy!
Dat durf ik echt niet te zeggen. Er zitten hier zoveel stops en het was zeker 2 dagen geleden. Ik pak over het algemeen wel vaak dezelfde stops maar er zit er hier elke 50 meter minsten 1 en vaak een stuk meer.Mx. Alba schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:44:
[...]
Weet je toevallig hoe groot de kans is dat die eieren allemaal uit de zelfde PokéStop komen?
Ook als je het spel opnieuw opstart? En dan heb ik het niet over die in de incubator he.poor Leno schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:42:
[...]
Dat is dus niet waar. Ze blijven op hun plekje.
En zelfs als ze blijven staan heb ik wel weedles en zubats uit eieren van de eerste rij gehad, dus klopt niet. Alleen zullen er weer mensen zijn die uit een hoge een begin alfabet pokemon gehad hebben en uit een lage een eind alfabet pokemon en die gaan dan roepen dat het klopt, net zoals eerder met de eeveelutions.
Als ze eenmaal op hun plek staan, blijven ze daar ook. Het schuift alleen op als je incubators gebruikt.mark-k schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:47:
[...]
Ook als je het spel opnieuw opstart? En dan heb ik het niet over die in de incubator he.
En zelfs als ze blijven staan heb ik wel weedles en zubats uit eieren van de eerste rij gehad, dus klopt niet. Alleen zullen er weer mensen zijn die uit een hoge een begin alfabet pokemon gehad hebben en uit een lage een eind alfabet pokemon en die gaan dan roepen dat het klopt, net zoals eerder met de eeveelutions.
Nee, hier doen ze constant de stoelendans. Mijn 2km ei staat soms als 2e van voor, soms als 2e van achter, of ertussen.poor Leno schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:49:
[...]
Als ze eenmaal op hun plek staan, blijven ze daar ook. Het schuift alleen op als je incubators gebruikt.
Das waar, maar dat verschil kun je nog eens op je gemak in een calculator bekijken.mvds schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:46:
[...]
Klopt, het is een goede eerste selectieEchter heb je dan de optie dat je een 81% Pokemon te pakken hebt, en dat vind ik toch minder cool dan wanneer ik een 91% (of een 100%) Pokie zou hebben
Op zich is het verschil tussen 80-100 maar 4 procent van de totale CP, dus tenzij ik al een overdaad aan goede versies heb van die Pokert voldoet een 82% ook prima. Op een max CP van 2500 scheelt dat dus maar 100 CP, das bijna de moeite niet.
Dat vind ik echt heel raar. Nog nooit gehad. Het schuift wel op als je er 1 tussenuit plukt of als er nieuwe tussen gepropt worden.mat.hi.as schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:51:
[...]
Nee, hier doen ze constant de stoelendans. Mijn 2km ei staat soms als 2e van voor, soms als 2e van achter, of ertussen.
Maar echt wisselen, nee totaal niet. Misschien heeft je sortering van je Pokelijst er toch iets mee te maken? (Recent, CP etc)
Een theorie is dat de plek waar het ei uitkomt bepaalt wat van soort Pokemon het wordt en niet van welke pokestop het ei komt..Beltoni schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:43:
Gisteren voor de 5e keer een Onix uit mijn 10km ei. Van mij laatste 6 10k eieren waren er 5 Onix... Gelukkig had ik tussendoor een Eevee, daar heb je nog wat aan.
Lees ook hier meer erover
Interessante ontdekking: zojuist m'n app opnieuw opgestart en ik zie dat de volgorde van m'n eieren in de incubators is veranderd. De volgorde nu is opeens 2, 3, 1 (ten opzichte van de vorige stand). M'n pokemonlijst was gesorteerd op CP.poor Leno schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:54:
[...]
Dat vind ik echt heel raar. Nog nooit gehad. Het schuift wel op als je er 1 tussenuit plukt of als er nieuwe tussen gepropt worden.
Maar echt wisselen, nee totaal niet. Misschien heeft je sortering van je Pokelijst er toch iets mee te maken? (Recent, CP etc)
De app opnieuw opgestart met de pokemonlijst gesorteerd op # (eerst sortering aangepast, daarna opnieuw gestart), de volgorde van de incubators is gelijk gebleven.
Iets heeft ze gehusseld, maar geen idee wat
[ Voor 3% gewijzigd door PB-powell op 26-08-2016 11:14 ]
Volgens mij is succesvol verzamelen van 10km eieren vooral een gevolg van heel veel broeden. Hoe meer eieren je erdoor stampt, hoe meer 10km je krijgt (ik weet het, ik ben cpt obvious).
Ik kon vandaag niet meer wachten en heb net zes 10km eieren aangezet (Ik denk dat ik er al twee heb uitgebroed, kan ook een meer of minder zijn). Kans dat er Lapras/Snorlax/Dratini of (desnoods) Eevee inzit is natuurlijk kleiner dan dat ik meuk eruit vis, maar je blijft hopen.
Ik kon vandaag niet meer wachten en heb net zes 10km eieren aangezet (Ik denk dat ik er al twee heb uitgebroed, kan ook een meer of minder zijn). Kans dat er Lapras/Snorlax/Dratini of (desnoods) Eevee inzit is natuurlijk kleiner dan dat ik meuk eruit vis, maar je blijft hopen.
Dat vermoed ik ook en is volgens mij ook de reden dat incubators geprijsd zijn zoals ze zijn. Niet goedkoop, maar ook weer niet zó duur dat je ze niet wil kopen.roffeltjes schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:15:
Volgens mij is succesvol verzamelen van 10km eieren vooral een gevolg van heel veel broeden. Hoe meer eieren je erdoor stampt, hoe meer 10km je krijgt (ik weet het, ik ben cpt obvious).
Ik ben trouwens nog steeds niet happy met de verminderde radius waarin je pokerts kunt zien... Er zit een stop hier waar ik 50m voor moet lopen vanaf mijn werkplek, waar regelmatig een lure op zit. Nu zie ik daar bijna geen pokertjes meer van. En volgens mij zit ik nu ook net out of range voor een spawn de andere kant op.
Als ik nog 1 5k ei krijg stop ik er 9 tegelijk in de incubator.x0rcist schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:11:
[...]
Een theorie is dat de plek waar het ei uitkomt bepaalt wat van soort Pokemon het wordt en niet van welke pokestop het ei komt..
Ik kan dan wel kijken wat er uit komt.
Hmmm, ik krijg bij diverse pokemon toch "Oops! There might be something wrong with your input.", dus hoe betrouwbaar de tool is???FREAKJAM schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 00:09:
Nieuwe IV calculator die tevens gebruik maakt van de appraisal feedback van je team leader.
Volgens mij ging er op Reddit een theorie dat je een verhoogde kans krijgt op een Egg als je 10 verschillende Pokestops bezoekt, dan zou de 10e een verhoogde kans hebben.Mx. Alba schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:44:
[...]
Weet je toevallig hoe groot de kans is dat die eieren allemaal uit de zelfde PokéStop komen?
Hmm, zojuist weer een Voltorb uit een 5 km ei, gisteren ook al. Daarentegen wel lekker veel candy erbij gekregen (17), nog 3 candy en ik kan de evolve ook weer in mijn pokedex bijschrijven
Nee, dat bedoel ik niet. Hij zei dat hij uit zijn laatste 10km-eieren bijna allemaal de zelfde Pokémon kreeg. Dus ik vroeg me af of dat wellicht te maken zou kunnen hebben met uit welke PokéStop hij die eieren had gekregen, wat erop zou kunnen wijzen dat bepaalde PokéStops vooral bepaalde eieren geven.Loadichus schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:34:
[...]
Volgens mij ging er op Reddit een theorie dat je een verhoogde kans krijgt op een Egg als je 10 verschillende Pokestops bezoekt, dan zou de 10e een verhoogde kans hebben.
Ik heb inderdaad eens samen met iemand anders een ei gehad dat uitkwam (+- 10m van elkaar) en er kwam voor ons beiden dezelfde Pokémon uit - Sandshrew.x0rcist schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:11:
[...]
Een theorie is dat de plek waar het ei uitkomt bepaalt wat van soort Pokemon het wordt en niet van welke pokestop het ei komt..
Interessant detail... het ging hier om een 2km en een 5km ei.
Ah zo, dat lijkt mij eerlijk gezegd onwaarschijnlijk. Ik weet in ieder geval dat ik verschillende eieren kreeg uit dezelfde pokestop.Mx. Alba schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:47:
Nee, dat bedoel ik niet. Hij zei dat hij uit zijn laatste 10km-eieren bijna allemaal de zelfde Pokémon kreeg. Dus ik vroeg me af of dat wellicht te maken zou kunnen hebben met uit welke PokéStop hij die eieren had gekregen, wat erop zou kunnen wijzen dat bepaalde PokéStops vooral bepaalde eieren geven.
Het is vandaag bij mij werk evee dag
Inmiddels is de 3e evee binnen. Met als top een evee van circa 640 die nu een Vaporeon is geworden
Enige wat ik kan bevestigen is dat ik in een dorp woon en continu dezelfde 2-4 stops pak. Op werk ook 3 vaste plekken voor stops.
Ik pak dus weken lang achter elkaar alleen maar dezelfde stops, eigenlijk vrijwel zonder uitzondering.
Resultaat: level 21 en 2x een 10km egg...
Dus de theorie dat je meer diverse stops moet pakken lijkt mij persoonlijk waarschijnlijk.
Ik pak dus weken lang achter elkaar alleen maar dezelfde stops, eigenlijk vrijwel zonder uitzondering.
Dus de theorie dat je meer diverse stops moet pakken lijkt mij persoonlijk waarschijnlijk.
erg vreemd, aangezien sandshrew niet uit 2km eieren kan komen. alleen uit 5km (en mogelijk 10km)SonnyBBQ schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:52:
[...]
Ik heb inderdaad eens samen met iemand anders een ei gehad dat uitkwam (+- 10m van elkaar) en er kwam voor ons beiden dezelfde Pokémon uit - Sandshrew.
Interessant detail... het ging hier om een 2km en een 5km ei.
Maar in 2km zitten ze niet. En anders kloppen al die mooie plaatjes e.d. niet.
Ik kan dat beamen: ik heb wel vaker geprobeerd om het uitkomen van eiren zou te timen dat ik minimaal 10 verschillende stops achter de rug had voordat het ei uitkwam en ik een nieuwe zou krijgen van de 11e Pokéstop en verder: geen 10-KM-eieren helaas...babybel123 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:59:
Enige wat ik kan bevestigen is dat ik in een dorp woon en continu dezelfde 2-4 stops pak. Op werk ook 3 vaste plekken voor stops.
Ja jongens, het is allemaal heel mooi die verhalen met pokies die uit 'verkeerde' eieren komen, maar laten we nu eens en voor altijd concluderen dat dit een vergissing is. Het is gewoon vast geprogrammeerd welke pokies uit welk ei komen.
Dus voor degene die denken dat ze of iemand die ze kennen een pokie uit een verkeerd ei hebben: je vergist je, het kan niet.
Dus voor degene die denken dat ze of iemand die ze kennen een pokie uit een verkeerd ei hebben: je vergist je, het kan niet.
Ik had gister een Quilava uit mijn 7.5km ei hoor..FreqAmsterdam schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:07:
Ja jongens, het is allemaal heel mooi die verhalen met pokies die uit 'verkeerde' eieren komen, maar laten we nu eens en voor altijd concluderen dat dit een vergissing is. Het is gewoon vast geprogrammeerd welke pokies uit welk ei komen.
![]()
![]()
Met ^^FreqAmsterdam schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:07:
![]()
![]()
210 eieren uitgebroed: nog nooit een afwijking gehad van het bekende schema
Nu het enige dat ik zeker weet is dat mijn ei 5km was. Dat van die andere persoon kon ik niet bevestigen.
Maar mijn punt was vooral dat we op dezelfde plaats dezelfde pokemon uit een ei kregen. Eieren verkregen op verschillend level
Maar mijn punt was vooral dat we op dezelfde plaats dezelfde pokemon uit een ei kregen. Eieren verkregen op verschillend level
Net een Bellsprout van 15-14-15 uit mijn 5km ei. Leuk als Victreebell ooit, maar dat kan nog wel eens jaren duren voordat het zover is, aangezien ik hier nooit Bellsprouts zie. Tevens geef ik het maar op om gyms te pakken, Mystic heeft hier zoveel spelers dat het gewoon niet meer leuk of interessant is om te doen, vooral nu ik na de update nog sneller uit potions en revives raak. Ach ja, dan maar gewoon Weedles blijven vangen en af en toe iets zeldzamer uit een ei.
Dan zou je met een groepje van het zelfde team één gym moeten pakken en die continu weer overweldigend terugpakken als jullie hem kwijt raken. Op een gegeven moment geeft het andere team het dan wellicht op.Whisperar schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:38:
Net een Bellsprout van 15-14-15 uit mijn 5km ei. Leuk als Victreebell ooit, maar dat kan nog wel eens jaren duren voordat het zover is, aangezien ik hier nooit Bellsprouts zie. Tevens geef ik het maar op om gyms te pakken, Mystic heeft hier zoveel spelers dat het gewoon niet meer leuk of interessant is om te doen, vooral nu ik na de update nog sneller uit potions en revives raak. Ach ja, dan maar gewoon Weedles blijven vangen en af en toe iets zeldzamer uit een ei.
Het spelen in een groep is een leuk idee, alleen in deze buitenwijk van Groningen is gewoon bijna alles Mystic. Zelfs in samenwerking met Instinct is er geen houden aan (heb het een keer geprobeerd, na een uur was alles gewoon weer blauw). En nu de gevechten zo zijn aangepast dat alles meer potions en revives lijkt te kosten is het ook niet meer mogelijk om in mijn eentje de gyms neer te halen. Ik denk dat dit toch grotendeels komt omdat de gyms flatgebouwen zijn waar voornamelijk studenten in zitten, en die zijn zo goed als allemaal blauw. Die kunnen lekker vanuit de luie stoel gewoon de gym weer terugpakkenMx. Alba schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:40:
[...]
Dan zou je met een groepje van het zelfde team één gym moeten pakken en die continu weer overweldigend terugpakken als jullie hem kwijt raken. Op een gegeven moment geeft het andere team het dan wellicht op.
Bellspouts zijn inderdaad zeldzaam!Whisperar schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:38:
Ik was sinds 3 augustus (!) niet een wilde bellsprout tegengekomen, en die was toen ook ontsnapt. Tot aan 2 dagen geleden was dat de enige pokemon in mijn pokedex die ik nog niet had gevangen maar wel gezien

Vanavond dan toch eindelijk Kijkduin
We gaan met 4 of 5 man.
Ik ben benieuwd wat ik tegen ga komen
We gaan met 4 of 5 man.
Ik ben benieuwd wat ik tegen ga komen
Doe het dan meteen goed, zoals ze het daar ook doen:ArcticTiger schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:53:
Vanavond dan toch eindelijk Kijkduin![]()
![]()
We gaan met 4 of 5 man.
Ik ben benieuwd wat ik tegen ga komen![]()
Campingstoeltjes erbij..
Red Bull erbij..
In kringetje zitten..
En dan ineens keihard roepen: DRAGONITE!!!
Verwijderd
Ik heb Victreebel in het wild gevangen.Ask! schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Bellspouts zijn inderdaad zeldzaam!
Ik was sinds 3 augustus (!) niet een wilde bellsprout tegengekomen, en die was toen ook ontsnapt. Tot aan 2 dagen geleden was dat de enige pokemon in mijn pokedex die ik nog niet had gevangen maar wel gezien
En vervolgens met zn allen kumbaya zingen zekerAsk! schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:54:
[...]
Doe het dan meteen goed, zoals ze het daar ook doen:
Campingstoeltjes erbij..
Red Bull erbij..
In kringetje zitten..

Neuh we lopen wel wat rond en als een stel

Nee, je snapt me niet helemaal denk ik.Whisperar schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:45:
[...]
Het spelen in een groep is een leuk idee, alleen in deze buitenwijk van Groningen is gewoon bijna alles Mystic. Zelfs in samenwerking met Instinct is er geen houden aan (heb het een keer geprobeerd, na een uur was alles gewoon weer blauw). En nu de gevechten zo zijn aangepast dat alles meer potions en revives lijkt te kosten is het ook niet meer mogelijk om in mijn eentje de gyms neer te halen. Ik denk dat dit toch grotendeels komt omdat de gyms flatgebouwen zijn waar voornamelijk studenten in zitten, en die zijn zo goed als allemaal blauw. Die kunnen lekker vanuit de luie stoel gewoon de gym weer terugpakken
Pak één gym, neem die over, train die meteen helemaal over the top en zet er jullie beste Pokies in. Je hebt dan best kans dat ze denken, als die gym zo sterk is, laat die ene dan maar zitten. Dan heb je in ieder geval een "foothold". Als de gym toch weer van je wordt afgepakt, zo snel mogelijk weer terugpakken en weer helemaal de hemel in trainen. Ook al zijn jullie met zijn zessen, maak er toch minstens een Level 9 gym van zodat toevallige voorbijgangers van het juiste team hem ook kunnen versterken.
GO TEAM MYSTIC!!Whisperar schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:45:
[...]
Het spelen in een groep is een leuk idee, alleen in deze buitenwijk van Groningen is gewoon bijna alles Mystic. Zelfs in samenwerking met Instinct is er geen houden aan (heb het een keer geprobeerd, na een uur was alles gewoon weer blauw). En nu de gevechten zo zijn aangepast dat alles meer potions en revives lijkt te kosten is het ook niet meer mogelijk om in mijn eentje de gyms neer te halen. Ik denk dat dit toch grotendeels komt omdat de gyms flatgebouwen zijn waar voornamelijk studenten in zitten, en die zijn zo goed als allemaal blauw. Die kunnen lekker vanuit de luie stoel gewoon de gym weer terugpakken

Neehoor, al zeker 150 candy gekregen voor alle bellsprouts die ik tegenkom. Maar misschien andere delen van het land minder gelukkig ermee.Ask! schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Ik vond ze een paar weken terug een aantal keer in Utrecht maar inmiddels ook niet meer gevonden. Daarentegen zijn er wel ineens veel andere voorheen voor mij zeldzame pokémon die ik tegen kom.Groenie schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:48:
[...]
Neehoor, al zeker 150 candy gekregen voor alle bellsprouts die ik tegenkom. Maar misschien andere delen van het land minder gelukkig ermee.
Have fun!ArcticTiger schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:53:
Vanavond dan toch eindelijk Kijkduin![]()
![]()
We gaan met 4 of 5 man.
Ik ben benieuwd wat ik tegen ga komen![]()
Haha stoeltje is geen slecht idee hoorAsk! schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:54:
[...]
Doe het dan meteen goed, zoals ze het daar ook doen:
Campingstoeltjes erbij..
Red Bull erbij..
In kringetje zitten..
ik heb al een dragonair, kan bijna mijn 3e maken. (300 candys nu)
Misschien een idee om ze te evolven naar een Dragonite danAggressor schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:08:
ik heb al een dragonair, kan bijna mijn 3e maken. (300 candys nu)
Ah, yes, ik snap je idee, misschien een keer in de toekomst proberen als ik daadwerkelijk een aantal anderen van Valor kan vinden. Ben alleen wel bang dat het niet werkt omdat de gyms letterlijk flatgebouwen zijn waarin voornamelijk studenten wonen. Daardoor is het voor hen wel heel makkelijk en aantrekkelijk om de gym te behouden ondanks de moeite, vooral aangezien ze toch met behoorlijk wat in het gebouw zitten. Desondanks wel een keer het proberen waard.Mx. Alba schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:44:
[...]
Nee, je snapt me niet helemaal denk ik.
Pak één gym, neem die over, train die meteen helemaal over the top en zet er jullie beste Pokies in. Je hebt dan best kans dat ze denken, als die gym zo sterk is, laat die ene dan maar zitten. Dan heb je in ieder geval een "foothold". Als de gym toch weer van je wordt afgepakt, zo snel mogelijk weer terugpakken en weer helemaal de hemel in trainen. Ook al zijn jullie met zijn zessen, maak er toch minstens een Level 9 gym van zodat toevallige voorbijgangers van het juiste team hem ook kunnen versterken.
wacht even tot ik een paar met goeie IV heb.WahWah schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:14:
[...]
Misschien een idee om ze te evolven naar een Dragonite dan
heb wel 1 van 280 met 92IV ...
en 1 van 650 met 84IV ...
Een dag of 3 zijn de spawnpoints aangepast. Er spawnt een ander type pokemon op een bepaalde locatie.psychoclown schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:01:
[...]
Ik vond ze een paar weken terug een aantal keer in Utrecht maar inmiddels ook niet meer gevonden. Daarentegen zijn er wel ineens veel andere voorheen voor mij zeldzame pokémon die ik tegen kom.
Dafuq, een van 92% en dan wachten op een betereAggressor schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
wacht even tot ik een paar met goeie IV heb.

sommige zijn nooit tevreden, rupsje nooit genoeg was er ook zo een
Wil je nou echt zeggen dat 92 geen goede IV is?Aggressor schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
wacht even tot ik een paar met goeie IV heb.
Ik vermoed dat hij vindt dat hij hem teveel moet upgradenPB-powell schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Dafuq, een van 92% en dan wachten op een betere![]()
sommige zijn nooit tevreden, rupsje nooit genoeg was er ook zo een![]()
Ja dat had ik opgemerkt ja, wel beter want dat maakt het interessanter mijn inziensAmd RuLuzzz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
Een dag of 3 zijn de spawnpoints aangepast. Er spawnt een ander type pokemon op een bepaalde locatie.
Denk dat hij eerder doelt op dat hij maar cp280 is... Gaat wel erg veel candy kosten (maar aan de andere kant, je hebt inderdaad wel 92% IV, dus misschien wel de moeite waard).P.K. schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Wil je nou echt zeggen dat 92 geen goede IV is?
Ik blijf gewoon geduldig wachten tot ik genoeg candy heb om mijn cp523 91% Dratini te evolven... Gaat nog wel even duren, nu op 60 candy.
[ Voor 16% gewijzigd door adamvansanten op 26-08-2016 14:40 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Zelfde hier hoor. Ik heb ook een van 92IV die ik niet goed genoeg vind. Aangezien het tamelijk irritant is om dratini candy te verzamelen doe ik het liever goed. Ik heb overigens al een dragonite geevolueerd van 95IV, vandaar dat ik nu ook wacht op de 100IV met al lang voldoende candy om dragonite te maken.
Niet als je 300 candy hebt...adamvansanten schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:39:
[...]
Denk dat hij eerder doelt op dat hij maar cp280 is... Gaat wel erg veel candy kosten (maar aan de andere kant, je hebt inderdaad wel 92% IV, dus misschien wel de moeite waard).
Ik blijf gewoon geduldig wachten tot ik genoeg candy heb om mijn cp523 91% Dratini te evolven... Gaat nog wel even duren, nu op 60 candy.
Je loopt toch tegen die level "cap" aan. Tijd zat om nieuwe te vangen voordat je lvl 40 bent.
Maargoed, misschien heb ik makkelijk praten met m'n 100% Dragonite
[ Voor 6% gewijzigd door P.K. op 26-08-2016 14:42 ]
Las het te laat inderdaadIdieEasy schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:39:
[...]
Ik vermoed dat hij vindt dat hij hem teveel moet upgraden
Maar een IV van 92 kan je nou niet bepaald niet slecht noemen lijkt me
Het schijnt dat er veel Belsprout rondlopen in het Stadspark (Groningen). Dus misschien dat ik van het weekend daar toch ook maar even ga rondlopen. Het zal wel typisch een van die Pokemon zijn die in een bepaald gebied mensen tot waanzin drijven alsof het Weedle zijn, maar elders heeft niemand enig idee hoe ze ooit die ene in hun pokedex zijn tegengekomen.Ask! schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Net als magnemites en voltorbs. Mee overspoeld in Kijkduin, maar thuis nog maar 1 magnemite gezien.Whisperar schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
Het schijnt dat er veel Belsprout rondlopen in het Stadspark (Groningen). Dus misschien dat ik van het weekend daar toch ook maar even ga rondlopen. Het zal wel typisch een van die Pokemon zijn die in een bepaald gebied mensen tot waanzin drijven alsof het Weedle zijn, maar elders heeft niemand enig idee hoe ze ooit die ene in hun pokedex zijn tegengekomen.
Dat kan ik bevestigen, eerst was het Machop die erg veel voorkwam in het stadspark van Groningen. Nu is dat dus de Bellsprout...Whisperar schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
Het schijnt dat er veel Belsprout rondlopen in het Stadspark (Groningen). Dus misschien dat ik van het weekend daar toch ook maar even ga rondlopen. Het zal wel typisch een van die Pokemon zijn die in een bepaald gebied mensen tot waanzin drijven alsof het Weedle zijn, maar elders heeft niemand enig idee hoe ze ooit die ene in hun pokedex zijn tegengekomen.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
idd dit...IdieEasy schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:39:
[...]
Ik vermoed dat hij vindt dat hij hem teveel moet upgraden
als je hier een dagje naar toe gaat heb je zo een dragoniteadamvansanten schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:39:
[...]
Denk dat hij eerder doelt op dat hij maar cp280 is... Gaat wel erg veel candy kosten (maar aan de andere kant, je hebt inderdaad wel 92% IV, dus misschien wel de moeite waard).
Dat is al vaker gebeurd. Ik krijg hierachter helemaal geen pikachus meer. Ben nu slechts een 22/50 pikachu fan.Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
Een dag of 3 zijn de spawnpoints aangepast. Er spawnt een ander type pokemon op een bepaalde locatie.
PSN: Marselaar
Definieer 'hier'Aggressor schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:53:
[...]
als je hier een dagje naar toe gaat heb je zo een dragonite
ik 1/3 dus niet zo klagen jij.Marselaar schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:53:
[...]
Dat is al vaker gebeurd. Ik krijg hierachter helemaal geen pikachus meer. Ben nu slechts een 22/50 pikachu fan.
Ja maar ze zijn zo leuk. Zat ik rustig op mijn balkonnetje; hoorde ik weer vanaf het fietspad een joch schreeuwen: PIKACHU!
Maar helaas, Misschien rouleert het nog wel eens terug.
PSN: Marselaar
Al die Poliwraths lijken te trollen tegenwoordig....
Mijne 2 zojuist geëvolueerd en weer Mud Shot / Ice Punch als aanvallen.
Nu weer op 1 candy, dus op naar de volgende poging...
Mijne 2 zojuist geëvolueerd en weer Mud Shot / Ice Punch als aanvallen.
Nu weer op 1 candy, dus op naar de volgende poging...
hier (bijwoord) op deze plaats: van hier tot ginder (of: gunder), van hier tot Tokio heel ver, heel groot; hier en daar op sommige plaatsen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status