Wat ga je met je laptop doen?
-Windows 10.
-Youtube kijken.
-Netflixen.
-Office
-RCT2 en OpenRCT2
-Voor wat oudere spellen voor als ik volgend jaar misschien op kamers ga.
Wat is je budget?
Maximaal rond de 500 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, regelmatig mee naar de universiteit en dus ook in de trein. Dus het scherm moet maar ongeveer 14 of 15,6 inch groot zijn en de accu moet wel een schooldag uit kunnen houden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Alles behalve Medion! En ook geen AMD processor en videochip. Graag een merk dat aardig goede driver-support geeft, zoals HP of zo.
-Minstens 4 gb RAM (liefste 8 gb).
-Minstens 128 gb opslag (liefste minstens 256 gb).
Dit lijkt mij wel een goede laptop voor de dingen die ik ermee wil doen, maar ik wil graag voor bovenstaande bedrag het onderste uit de kan halen. Hebben jullie nog ideeën of suggesties?
-Windows 10.
-Youtube kijken.
-Netflixen.
-Office
-RCT2 en OpenRCT2
-Voor wat oudere spellen voor als ik volgend jaar misschien op kamers ga.
Wat is je budget?
Maximaal rond de 500 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, regelmatig mee naar de universiteit en dus ook in de trein. Dus het scherm moet maar ongeveer 14 of 15,6 inch groot zijn en de accu moet wel een schooldag uit kunnen houden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Alles behalve Medion! En ook geen AMD processor en videochip. Graag een merk dat aardig goede driver-support geeft, zoals HP of zo.
-Minstens 4 gb RAM (liefste 8 gb).
-Minstens 128 gb opslag (liefste minstens 256 gb).
Dit lijkt mij wel een goede laptop voor de dingen die ik ermee wil doen, maar ik wil graag voor bovenstaande bedrag het onderste uit de kan halen. Hebben jullie nog ideeën of suggesties?
[ Voor 24% gewijzigd door mrtnptrs op 09-08-2016 21:02 . Reden: nieuwe keuzes ]
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.