Het artikel Watson-ai van IBM komt tot kankerdiagnose terwijl artsen onzeker waren gaat volgens mij ook over Kunstmatige Intelligentie (AI). De discussie bij het artikel gaat in ieder geval zeker over AI. Zouden jullie die tag dus willen toevoegen aan het artikel?
In het algemeen vind ik dat jullie te zuinig zijn met de AI-tag, veel artikelen die over AI gaan krijgen hem niet. Voor mij zonde, want het is mijn vakgebied! Bij deze dus het algemene verzoek om de AI-tag vaker te gebruiken.
Meer recente nieuwsberichten die volgens mij (mede) over AI gaan, maar niet als zodanig zijn getagged:
Beveiligingsonderzoekers voeren gerichte phishing-acties uit met neuraal netwerk
Sony werkt aan robot die emotionele band met eigenaar moet opbouwen
Twitter neemt Brits bedrijf voor videobewerking en machine learning over
In het algemeen vind ik dat jullie te zuinig zijn met de AI-tag, veel artikelen die over AI gaan krijgen hem niet. Voor mij zonde, want het is mijn vakgebied! Bij deze dus het algemene verzoek om de AI-tag vaker te gebruiken.
Meer recente nieuwsberichten die volgens mij (mede) over AI gaan, maar niet als zodanig zijn getagged:
Beveiligingsonderzoekers voeren gerichte phishing-acties uit met neuraal netwerk
Sony werkt aan robot die emotionele band met eigenaar moet opbouwen
Twitter neemt Brits bedrijf voor videobewerking en machine learning over