I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Vraag
Beste antwoord (via HarryL op 09-08-2016 11:50)
Hier ook, één van de eerste vragen van de storingsdienst was: heb je nog een V8? dan kan je hem zo omruilen bij de kpnwinkel, of anders maken we een afspraak voor een monteur.hans_lenze schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:49:
Ik heb dit een paar keer gehad. Steeds een nieuwe Experiabox gekregen na een belletje.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Alle reacties
while (! ( succeed = try ()));
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Hier ook, één van de eerste vragen van de storingsdienst was: heb je nog een V8? dan kan je hem zo omruilen bij de kpnwinkel, of anders maken we een afspraak voor een monteur.hans_lenze schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:49:
Ik heb dit een paar keer gehad. Steeds een nieuwe Experiabox gekregen na een belletje.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Okee, dank je voor je antwoord!corset schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:15:
Hier ook gehad bij een V8 (bij m'n ouders) Dat was gewoon met een 20 euro Netgear switch. Nadat ze de V10 hebben gekregen, geen enkel issue meer
--
[edit]
Zonder switch geen problemen met het betreffende netwerkpoort.
Lijkt er op dat de Experiabox inderdaad moeite heeft met mijn switch.
KPN biedt officieel geen ondersteuning op zelf aangeschafte switches, maar kan de box eventueel omruilen.
Maar eens goed over nadenken wat ik ga doen.
[ Voor 33% gewijzigd door HarryL op 09-08-2016 12:14 . Reden: update ]