Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[KPN] Experiabox v8 - Switch valt weg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11 13:03

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb sinds kort een aansluiting bij KPN via de Experiabox v8. Nu heb ik hier een TP-Link Gbit switch (unmanaged) achter gehangen, maar elke dag valt die switch weg. De enige oplossing is een herstart van de Experiabox.

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Experiabox v8
- TP-Link Gbit switch

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Herstart Experiabox
- Herstart Switch
- Ander LAN poort op de Experiabox

===
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
De Switch heeft eerder achter een TP-Link AC1200 router gehangen, en daar nooit problemen gehad.
Dus het lijkt in de Experiabox te zitten.

Aan de Experiabox hangt nog een Netgear switch (managed) geleverd door KPN, deze geeft geen problemen.

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

Beste antwoord (via HarryL op 09-08-2016 11:50)

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:20
hans_lenze schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:49:
Ik heb dit een paar keer gehad. Steeds een nieuwe Experiabox gekregen na een belletje.
Hier ook, één van de eerste vragen van de storingsdienst was: heb je nog een V8? dan kan je hem zo omruilen bij de kpnwinkel, of anders maken we een afspraak voor een monteur.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Alle reacties

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 20:04
Ik heb dit een paar keer gehad. Steeds een nieuwe Experiabox gekregen na een belletje.

while (! ( succeed = try ()));

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Okee, welk type Experiabox heb je nu? Nog steeds een V8 of?

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

Acties:
  • Beste antwoord

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:20
hans_lenze schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 14:49:
Hier ook, één van de eerste vragen van de storingsdienst was: heb je nog een V8? dan kan je hem zo omruilen bij de kpnwinkel, of anders maken we een afspraak voor een monteur.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Hier ook gehad bij een V8 (bij m'n ouders) Dat was gewoon met een 20 euro Netgear switch. Nadat ze de V10 hebben gekregen, geen enkel issue meer :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
corset schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:15:
Hier ook gehad bij een V8 (bij m'n ouders) Dat was gewoon met een 20 euro Netgear switch. Nadat ze de V10 hebben gekregen, geen enkel issue meer :)
Okee, dank je voor je antwoord!
--
[edit]
Zonder switch geen problemen met het betreffende netwerkpoort.
Lijkt er op dat de Experiabox inderdaad moeite heeft met mijn switch.
KPN biedt officieel geen ondersteuning op zelf aangeschafte switches, maar kan de box eventueel omruilen.
Maar eens goed over nadenken wat ik ga doen.

[ Voor 33% gewijzigd door HarryL op 09-08-2016 12:14 . Reden: update ]

Pagina: 1