ik ga mijn eerste game pc bouwen en ik heb nu wat samengesteld en ik vroeg me af of jullie verbeteringen ervoor hebben voor ongeveer dezelfde prijs of goedkoper.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil hier op de laatste games kunnen spelen op goede graphics en moet er ook mijn huiswerk op gaan maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil liever niet te veel over €750 gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een logitech muis voor de rest nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een videokaart,een voeding, een processor, een moederbord, een Interne harde schijf, een Processorkoeling, 1x8gb ram, een voeding, een behuizing en een beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
een intel processor
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?[i]
ik hoop dat jullie deze lijst kunnen verbeteren waardoor die beter wordt en misschien ook nog wel goedkoper.
ik heb ook nog nog een behuizing nodig van maximaal €50 en een beeldscherm die ook niet al te duur moet zijn. als iemand daar ook nog suggesties voor heeft zou ik daar heel erg blij mee zijn.
alvast bedankt voor jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil hier op de laatste games kunnen spelen op goede graphics en moet er ook mijn huiswerk op gaan maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil liever niet te veel over €750 gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb een logitech muis voor de rest nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een videokaart,een voeding, een processor, een moederbord, een Interne harde schijf, een Processorkoeling, 1x8gb ram, een voeding, een behuizing en een beeldscherm
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
een intel processor
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?[i]
ik hoop dat jullie deze lijst kunnen verbeteren waardoor die beter wordt en misschien ook nog wel goedkoper.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | MSI B150M MORTAR | € 82,44 | € 82,44 |
1 | Asus STRIX-R9380-DC2OC-4GD5-GAMING | € 199,- | € 199,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,99 | € 29,99 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2666C16 | € 44,95 | € 44,95 |
1 | Corsair VS550 | € 49,90 | € 49,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 652,78 |
ik heb ook nog nog een behuizing nodig van maximaal €50 en een beeldscherm die ook niet al te duur moet zijn. als iemand daar ook nog suggesties voor heeft zou ik daar heel erg blij mee zijn.
alvast bedankt voor jullie hulp.
[ Voor 43% gewijzigd door omit2001 op 08-08-2016 17:13 ]