Ik heb de Pioneer VSX-1130K receiver en ik gebruik deze overwegend voor het kijken van films. Ik heb een 5.1 opstelling in mijn huis staan. Helaas werkt de linker back speaker niet goed. Ik heb de speaker van rechts back al links back geplaatst en dan werkt deze speaker niet naar behoren. Ook heb ik een volledig nieuwe kabel tussen de linker back speaker en de receiver geplaatst. Het probleem blijft.
Bij de MCACC (automatische afstemming van het geluid), reageert de speaker wel. Dit vind ik vrij apart.
De setup die ik gebruik is de volgende:
TV: Samsung UE48JU7000
Receiver: Pioneer VSX-1130K
Speakers: Klipsch reference series (voor 2x RF52, achter 2x RS-41 II)
NAS: Synology DS216Play
Media player: NVidia Shield Android TV (geluid werkt niet bij SPMC als bij Youtube of andere apps. Soms start ik een film op en hij doet het, de andere keer heb ik in werkelijkheid 4.1)
Hebben andere mensen hier ervaring mee, dat een speaker het niet goed blijft doen? En heeft iemand tips die ik nog toe zou kunnen passen?
...
Bij de MCACC (automatische afstemming van het geluid), reageert de speaker wel. Dit vind ik vrij apart.
De setup die ik gebruik is de volgende:
TV: Samsung UE48JU7000
Receiver: Pioneer VSX-1130K
Speakers: Klipsch reference series (voor 2x RF52, achter 2x RS-41 II)
NAS: Synology DS216Play
Media player: NVidia Shield Android TV (geluid werkt niet bij SPMC als bij Youtube of andere apps. Soms start ik een film op en hij doet het, de andere keer heb ik in werkelijkheid 4.1)
Hebben andere mensen hier ervaring mee, dat een speaker het niet goed blijft doen? En heeft iemand tips die ik nog toe zou kunnen passen?
...