Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
ik heb em in de winkel zien liggen en het scherm is veeeeel te donker imho
Verwijderd
Gadget Talk...scherm is idd heeel donker. Maar dat neem ik op de koop toe. Ik heb er gewoon een snakelight bij gekocht. Werkt wel goed. Er komt binnenkort ook een venster uit. Die klik je op de GBA en dan heb je een verlicht en vergroot scherm.
Dus jij vind het wel de moeite waard om zo ding aan te schaffen?
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ik werk bij e-plaza, daar verkopen we die dingen, zo'n wormlampje is wel makkelijk om te hebben, kost 19,95 en klik je gewoon in de link-poort, daar krijgt ie stroom van, dus heb je geen geouwehoer met extra batterijen...
Heb daar al veel over gelezen en vind het een beetje vreemd dat zo'n ding op de markt komt dan.
Ze zullen het toch eerst wel laten testen door een panel ofzo?
Maar goed zal wel een oplossing voor zijn met de nieuwe generatie.
Dit is vaak je dank als je er als eerste bij wil zijn.
Ze zullen het toch eerst wel laten testen door een panel ofzo?
Maar goed zal wel een oplossing voor zijn met de nieuwe generatie.
Dit is vaak je dank als je er als eerste bij wil zijn.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Owja, mocht je iets lezen van een gaatje onder de sticker op de achterkant waarmee je hem kunt bijstellen, dit klopt niet!!! Je molt er je schermpje mee...
De meesten weten dit al, maar toch...
Tis zo lullig, YES IK HEB EEN GBA!!! ff schermpje tweaken....
De meesten weten dit al, maar toch...
Tis zo lullig, YES IK HEB EEN GBA!!! ff schermpje tweaken....
van dat schermpje en dat gaatje wist ik al ja
Pagina: 1