Leakedsource.com is online een hit aan het worden?

Pagina: 1
Acties:

• sidneyajax
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-05 22:40
Hi Peeps,

De website Leakedsource.com is een website van verzamelde gehackte databases met informatie zoals passwords etc, Kijken of je zelf in de lijst staat moet je je Email,Username,Firstname of IP Adress invoeren om daar achter te komen. Wel veel verschillende opties die ze je aanbieden. Maar is dit wel zo betrouwbaar? Reddit zie ik zelf niks negatiefs voorbij komen zelfde geld op youtube comments op youtubers die deze site uitproberen (tevens lukt het youtubers om in te loggen op verschillende accounts). Je kan pas achter de info komen als je een kleine betaling heb gedaan.

Maar de grootste vraag is > Is dit vertrouwbaar? Worden we niet op een grote spam list gezet (dan ben ik zelf al de l.. )

En gelekte info wat laats in het nieuws was zoals Linkedin en Valve zien sommige gebruikers wel voorbij komen als ze hun email in tikken.

Dus ik weet niet of andere Nederlanders deze site al kennen en al een foute of zelfs goede indruk hebben.

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:27
sidneyajax schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:25:

Maar de grootste vraag is > Is dit vertrouwbaar? Worden we niet op een grote spam list gezet (dan ben ik zelf al de l.. )
Het is zeker niet vertrouwbaar. Of het betrouwbaar is moet nog maar blijken dan. >:)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoezo kom je pas achter de info wanneer je betaald hebt? Wanneer je zoekt zie je onderaan de pagina van welke websites er een record is/zijn. Dan weet jij als gebruiker wel welk wachtwoord je moet veranderen op welke site.

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:28
Ik zou het bij https://haveibeenpwned.com houden.

• sidneyajax
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-05 22:40
sypie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:31:
Hoezo kom je pas achter de info wanneer je betaald hebt? Wanneer je zoekt zie je onderaan de pagina van welke websites er een record is/zijn. Dan weet jij als gebruiker wel welk wachtwoord je moet veranderen op welke site.
Als ik bewijze jou email heb en ik wil jou PW's zegmaar.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ah, als je ook de gegevens er achter kunt krijgen dan is betalen helemaal geen verkeerde optie. Sterker nog, dan zou ik daar ook een slaatje uit willen slaan. Maar om te kijken of je account ergens gehackt is is het al voldoende om onderaan te kijken.

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:07
Heb ik voor de grap maar eens gebruikt. Blijkt dat minimaal 2x mijn data is gestolen, van Adobe en Xplit. Werkt wel goed, die website :)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 09:54
Move naar BV

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:50
Precies.
Dat is de aangewezen site om te kijken of je emailadressen/username bekend zijn wegens een database hack. Betalen voor deze info is nonsens, zo niet stupide.

Ik krijg op haveibeenpwned bij 2 van m'n alias-adressen in totaal 4 hits; Linkedin, Linux Mint forum, Avast forum en Malwarebytes forum.

En ga nou niet (hopelijk toch echt een totaal overbodige opmerking hier op Tweakers) op welke site dan ook controleren of je passwords daar bekend zijn...

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Pagina: 1