Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er dingen voor school op doen en ook gamen Wil je gaan gamen? Ja
Videobewerken? Klein beetje
Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik zal veel gaan surfen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Plus minus 360 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Ik zal hem zelf assembleren en verzendkosten mogen maximaal 5 euro zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een 500 gig Samsung harde schijf en een monitor,
Toetsenbord en muis heb ik
Heb je nog bepaald merk voorkeur? Ja ik zou graag een AMD cpu hebben sinds ze wat goedkoper zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Nee
Ga je overklokken? Ja
Wat verwacht je van ons? Ik heb zelf al een build maar hij gaat over mijn prijs en ik weet geen manier om dit te vermijden en ik dacht dat jullie me misschien konden helpen
elk stukje helpt informatie helpt me
Alvast dankjewel voor de mensen me willen helpen
Ik ga er dingen voor school op doen en ook gamen Wil je gaan gamen? Ja
Videobewerken? Klein beetje
Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik zal veel gaan surfen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Plus minus 360 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Ik zal hem zelf assembleren en verzendkosten mogen maximaal 5 euro zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja een 500 gig Samsung harde schijf en een monitor,
Toetsenbord en muis heb ik
Heb je nog bepaald merk voorkeur? Ja ik zou graag een AMD cpu hebben sinds ze wat goedkoper zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Nee
Ga je overklokken? Ja
Wat verwacht je van ons? Ik heb zelf al een build maar hij gaat over mijn prijs en ik weet geen manier om dit te vermijden en ik dacht dat jullie me misschien konden helpen
Alvast dankjewel voor de mensen me willen helpen